Gå til innhold

Oktober: Press mot ribbeina!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som "sliter" med det? huff.. masse våken på nettene av at lillegutt spenner seg opp mot ribbeina.. er det noe jeg kan gjøre? han presser seg også mye ut mot både høyre og venstre side ¨på en gang..hva er hva enkli? kjennes nesten som han har to rumper...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to.Kjenner det bra mot venstre ribbein jeg også;-)

Skrevet

Tihi... Kjenner meg igjen ja, er jordmor som har sagt til meg hva som ligger hvor osv. Nå sparker bena på venstre side, litt ut og litt opp, og når hun sparker fra kommer ryggen ut på høyre side mens rompa ligger opp ;) Spiss liten rumpe som PRESSER all luft ut av meg, føler meg til tider ganske "kvalt". Litt artig å kjenne etter, men jordmor tør å ta mer i enn meg da, jeg er redd for å skade vesla ;)

Skrevet

Høres kjent ut :) Kjenner at det må være ei ganske sterk jente inni her, for det er ikke mye plass igjen til å puste når hun først setter i gang å sparke ifra. Tror hun øver på boksing noen ganger også.

Var veldig gøy i dusjen her om dagen. Jeg såpet inn magen og ut på ene siden kom plutselig enten en hånd eller en fot. Prøvde forsiktig å dytte den tilbake igjen. Gikk noen sekunder og bang, der kom armen/foten ut igjen. Moro, selv om det kan gjøre vondt til tider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...