Coma Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Har vært her inne og sniklest en stund,og har nå lyst til å bli mer aktiv:) Fint å kunne utveksle erfaringer med andre i samme situasjon. Litt om meg: Er 29 år og har prøvd å bli gravid i 2 år.Har aldri vært gravid. Startet utredning for 1 år siden,og har vært hos et par forskjellige gynekologer.Vært gjennom 3 pergo-kurer,og en HSG-røntgen.Sambo har prima svømmere:) Mitt eneste kjente problem er at jeg er en notorisk spotter:-( Spotter ca en uke før mens,noen ganger mer...Ingen av gyn jeg har vært hos mener at dette har noe å si,men jeg mistenker at det har det. Har nå begynt hos Dr.Magnus på fertilitetssenteret Omnia,og endelig er det noen som tar spottingen min på alvor!! Han mener at jeg muligens kan ha synkende progesteron-nivå etter EL,eller at jeg kan ha endometriose (har sterke mens-smerter).Sist jeg var hos ham fikk jeg eggløsningssprøyte og skal ta Crinone progesteron-tilskudd fra EL.Idag er jeg på dag 25 i syklusen(har 28 dagers syklus) ,og har IKKE BEGYNT Å SPOTTE ENDA! Det er så vidunderlig!!!!!! Neste skritt er lap i neste syklus,før evt IVF.Har bestemt oss for å ta forsøk på Omnia mens vi venter på Riksen. ........Dette ble langt,håper noen gadd å lese;-)
hjemmekanskje??? Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Hei og velkommen hit. Håper du får et kort opphold. Jammen godt å høre at du nå blir tatt på alvor. Det er viktig!!! Håper TR holder seg langt unna nå..... Ønsker dere masse lykke til )
kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Heisann og velkommen hit :-) Så flott at du har funnet en som tar deg på alvor!! Har opplevd det samme selv. Det er bra vi er ressurssterke mennesker som finner frem i denne labyrinten. Synd det skal være sånn egentlig... Ønsker deg masse lykke til med lap og ivf!!
susse Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Hei på deg! Vil bare slenge meg på å si velkommen til oss! Håper du får en kort og fruktbart opphold her Klem
kosejent1 Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Velkommen hit :-) Jeg er nok ikke den mest aktive til å skrive innlegg her inne, men titter gjerne innom for å se hvordan det går med alle jentene. Jeg begynte også hos Dr. Magnus forrige pp og ble satt på min første pergokur med start i dag. Spennende å se hvordan det går! Synes også han virket veldig proff, men nå har ikke jeg vært til utredning hos noen andre før. Ha en strålende dag!
mamman til gogutten Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Hei og velkommen hit! Håper du får et kort opphold her, høres jo lovende ut nå når spottingen har gitt seg! Jeg er selv 29 år og prøvd aktivt i 15 laaaange pp. Lykke til videre:-)
Coma Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2006 Takk for hyggelig velkomst:-) Håper på en fruktbar tid for oss alle sammen framover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå