Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hva liker dere best? Vi er uenige her, holder på hvert vårt navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. oktober 2006 #2 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg liker June... Kanskje fordi det er et navn som står på min egen evt.navneliste.. Men Eline er også fint,og Elise da,for å gjøre det hele værre.... Lykke til med valget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #3 Del Skrevet 1. oktober 2006 Eline er finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 1. oktober 2006 #4 Del Skrevet 1. oktober 2006 Eline, helt klart. Har aldri hatt sansen for June, minner meg for mye om barneuttale av Rune... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firekids Skrevet 1. oktober 2006 #5 Del Skrevet 1. oktober 2006 1. Juni, med i. 2. Eline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #6 Del Skrevet 1. oktober 2006 Eline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #7 Del Skrevet 1. oktober 2006 Eline Eline Eline Eline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 1. oktober 2006 #8 Del Skrevet 1. oktober 2006 Eline : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #9 Del Skrevet 1. oktober 2006 Eline!! =) June er ikke noe fint synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #10 Del Skrevet 2. oktober 2006 Eline er flott!!!!! Liker ikke Juni, da heller Juni istedenfor (var noen som nevnte det her). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå