Gå til innhold

mindre spark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 26. den siste uken har jeg registrert mindre spark. Det er bevegelse, men ikke like intenst som før. Da var det fult liv med en gang jeg lå meg ned. Andre med lik erfaring? Normalt? Er det fordi hun har mindre plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 25 og hadde litt samme følelse som deg igår og i natt. Føltes som det var mindre aktivitet enn tidligere. Men har jo kjent spark idag, og spesielt etter at jeg spiste masse non stop!! Så jeg bekymrer meg ikke. Kanskje sover de mer?

Noen andre som vet?

Skrevet

Jeg hadde det sånn i uke 25 og ble kjempebekymret... Jeg var hos jordmor fordi jeg ikke kjente spark på en dag, men alt var i skjønneste orden. Tydelig at de sover mye mer i denne perioden...

Skrevet

hadde en slik periode i uke 24. Er nå i uke 26 og her er det full rull ehele tiden....... Glemt søvn den lille min..............

Skrevet

Babyen pleier i denne tiden å gå inn i et mer fast søvnmønster. Men det er veldig opp og ned hvor tidlig dette skjer. Tror også det er veldig forskjellig på dagsformen til den lille. Noen dager er de mer aktiv enn andre. Men alt er nok i skjønneste orden selv om du ikke kjenner den hele tiden=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...