Gå til innhold

Jeg kan ikke strikke...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har ikke peiling i det hele tatt... Strikket et skjerf i 9 klasse, hadde det med hjem og var skikkelig engasjert i skoleoppgaven min... da bestemoren min så det skjemtes hun så veldig at hun strikket det ferdig for meg... Det sier jo litt...

Kan jo håpe at noen har uante strikkeferdigheter i vennekretsen

*håpe-håpe*

jeg kunne heller ikke strikke, men jeg kunne jo i hvert fall strikke skjerf... gikk ned på en strikkebutikknede i veien og spurte om de hadde noe ENKELT å strikke til en som ikke har noe peiling... fikk oppskrift på en jakke,hvor det eneste jeg trengte å kunne var å lage masker, felle masker og strikke rett frem og tilbake... dette ble en kjempefin voksejakke som det heter. etter dette har jeg strikket en jakke til og en bukse og en lue... er veldig fornøyd med alt sammen... så om dere vil går alt ann...

var nede i butikken innimellom og spurte om jeg ikke fikk det til da...

Annonse

Er det noen som gjerne ønsker seg strikkeklær så strikker moen min på bestilling.

Jeg har så mye strikkeklær til babyen nå at jeg har måttet stoppe moren min nå.

Men hun hjelper gjerne andre;)

Er det noen som ønsker seg det så kan dere sende meg en mail o.l.

[email protected]

Er selv ingen storstrikker men vil lære... Så har strikket genser og lue, holder på med buksa. Og så driver jeg på med et kjempeflott babyteppe. Det er med mønster, men om noen synes det er vanskelig med felling og slikt på gensere/ luer kan dere prøve dere på teppe! Er jo bare frem og tilbake og rett og vrang masker kan jo de fleste. :) Eneste er at det jeg strikker skal strikkes med så tynne pinner så tar laaaang tid... Men er over halveis, 2 mnd til på meg! Buksa er snart ferdig. :) Er gøy å lage noe selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...