Gå til innhold

Flere sprayere her med uttak/innsetting uke 43????

Anbefalte innlegg

Hei! Har ikke vært så aktiv her de siste månedene etter forrige mislykkede fryseforsøk. Startet på spray 26.09, så nå er jeg i gang med 3.ISCI. Håper på bedre lykke denne gangen. Lurer på om det er flere her som ligger likt i løypa. Jeg skal ha uttak/innsetting i uke 43, så jeg starter med sprøyter 12.10.

Hadde vært ålreit om det var flere som lå likt an, så kunne vi fulgt hverandre i ukene fremover.

Lykke til alle sammen!!!!

Fortsetter under...

Jeg startet med spray den 29 sept, og skal igang med sprøyter 15.10 så jeg håper på egguttak i uke 43.. og at jeg slipper å gå lenger på dette her!! koselig å ha noen å følge på veien til det store krysset.

Lykke til....

Hei! Hvor går du til behandling? Jeg hører til på Riksen. Har du mye plager av sprayen??? Synes selv at alt går lettere denne gangen. Har ikke så mye birkninger som ved de 2 andre forsøkene, men noe er det jo. Kan jo også være at man er innstilt på at man skal bli såååå hormonell, men så er det tross alt ikke så ille som man husker, eller kanskje blir det verre etter hvert???

Lykke til med sprayingen.

Hei Mari!

Du ligger et hestehode foran meg ;)

Jeg har uttat i uke 44. Startet med sprayen i går, 30. sept. Vi har et mislykket forsøk bak oss i mars. Fikk først positivt, men så negativt tre dager seinere. Det ble tøffere enn jeg hadde trodd. Vi har derfor hatt en pause fra "det hele", inkludert dette forumet. Nå er vi tilbake og håper på det beste.

Jeg ble godt kjent med Prøvejenta, men hun har tatt en pause herfra. Jeg kommer til å savne henne under dette forsøket - for det var så greit å følge noen sist.

- Så det kan hende jeg "maser" litt på deg om symptomer o.l.. Tjihi! ;)

Jeg fikk fryktelig hodepine etter 6- 7 dager sist, så jeg kommer vel til å lete etter den ;)

Vi går til lege her hjemme i Larvik men skal til Danmark og cicone for uttak og innsetting.. Jeg kjenner en del plager fra sprayen som vondt i nesa, kvalm, vondt i ganen og en fryktelig smak i munnen men jeg tar gjerne flere bivirkninger også jeg hvis jeg vet vi lykkes hehe hvis du forstår..

Godt å ha noen å slå følge med når man er sånn i gang... håper vi alle lykkes...

Hei

Jeg har uttak i uke 42 og begynner snart på sprøyter. Har vært igjennom ett forsøk tidligere iår, som endte i en exu.Det var deilig med en lang pause før vi startet på nytt igjen.Har også holdt meg unna forumet her inne, måtte ha helt fri. Håper selvfølgelig på rett plassering denne gang :)

Ønsker alle lykke til i disse spennende tider. Var mye her inne forrige gang og syntes det ga meg mye støtte med andre i samme situasjon.

I likhet med mange andre så har jeg endel bivirkninger av sprayen, spes hodepine og en fryktelig slapphet. Men håper det gir seg snart når jeg begynner på sprøytene, det gjorde det ihvertfall sist.

Lykke til alle sammen

Annonse

Var nok litt tidlig ute med å skryte av at jeg hadde lite symptomer denne gangen. Nå har hodepinen virkelig satt inn, og jeg har vært kjempesliten hele dagen. Nå er det å gå på spray akkuratt sånn som jeg husket det var forrige gang. Er dessuten veldig irritert i bihulene. (Har tidligere operert bihulene 3 ganger.) Men, men hva gjør man ikke i håp om å oppnå sine drømmer.

Er det der hodepinen kommer fra? Jeg har vært så fornøyd med å ikke ha fått noen bivirkninger. Har hatt hodepine flere dager, men har ikke koblet det.

Ja, jeg er også i uke 43 klubben....jenter det er bare tre uker til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skal begynne å stikke ved neste mens :-) Mistet spiren vår forrige mandag, og har ingen på frys.. så vi må begynne helt på nytt.. Regner med å få mensen om 2-3 uker - så da blir det vel egguttak/innsetting i uke 44/45 :-)

Noen som vet hvorlang tid det tar før man får mensen etter en SA?

Annonse

Skal også starte med sprøyter den 12. så da satser vi på uttak uke 43. Går vel kanskje mot innsetting i uke 44, for UNN (Tromsø) setter tilbake blastocyster, det vil si dag 5

Vårt 4. IVF, ble gravid sist gang men mistet uke 11. (Mener å huske at mensen var tilbake etter 4 uker)

Masse lykke til alle sammen, blir spennende å følges!!

Jeg er og en uke 43! Startet nedregulering 25. september - med en sprøyte om dagen i stedenfor den sure sprayen. Jeg har ingen bivirkninger så langt, så jeg håper den virker! hehe. Skal til UL 9.oktober, og da satser jeg på at tanta har avlagt visitt og jeg får begynne å modne egg!

Til Ungvoksen, det tok 7 uker før jeg fikk mensen tilbake etter utskrapning, etter ma i sommer. Det er ganske individuelt, men normalt er det 4-6 uker.

klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...