bente69;) Skrevet 1. oktober 2006 #1 Del Skrevet 1. oktober 2006 I går la vi igjen et par tusenlapper hos søta bror, var på harrytur i Sverige. Så nå bogner fryseren av masse deilig kjøtt og i kjøkkenskapet ligger det to poser med potetgull med dill *jammi* I dag har vi ryddet opp i hagen, halve tomta vår er naturtomt, eller bringebæråker. Vet ikke hvor mange bringbærbusker jeg har dratt opp, sikkert 100 *phu* Så har vi klipt ned masse småbusker, rogn både her og der er nå borte. Utrolig hvor mye "dritt" som kommer opp på et år. Men nå kan bare snøen komme, nå er akebakken til snuppa rensket for bringebær og småbusker. Druene i drivhuset er også nedklipt. Drueavlingen var mega stor i år, vi kunne sikkert laget mye vin hadde vi bare gidda å gjort det. Vi snakker om å lage vin hvert år, men det blir aldri noe av *sukk*. Vi har også gått en times tur rundt i nabolaget i finværet. Så nå har jeg en god følse i kroppen etter å ha hvert ute i hele dag:) Ha en strålende søndagskveld jenter. Nå skal snuppa få kveldsmat og ta kveldsstellet. Vi prekas:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6516612-har-dere-gjort-noe-spennende-i-helga/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine68 Skrevet 1. oktober 2006 #2 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det ble innedag her i gården. Har vært flink å vaske hus idag. Det er så deilig med reint hus når ei ny uke starter. Vi har også laget barn ihelga. Eller...vi håper det blir barn av det :-) Jeg skulle egentlig ut i hagen å ruske opp litt idag, men så regner det bare. Deilig at hagen er klar for vinteren Bente. Ellers rakk jeg så vidt å komme ut av dyna etter morgenes runde før mine foreldre stod på døra. Koselig med en tidlig formiddagsbesøk, men de kunne f.eks drøyet det til jeg hadde rukket frokosten. Måtte ligge til utpå idag noe jeg aldri gjør sånn ellers :-) Med andre ord en flott helg i martinehjemmet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6516612-har-dere-gjort-noe-spennende-i-helga/#findComment-6516725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. oktober 2006 #3 Del Skrevet 1. oktober 2006 I vilsågjernehjemmet hersker også helgefreden. Nå har i tillegg vilsågjernemannen funnet veien til Lerkendal og fotballkamp,så jeg skal virkelig kose meg med kommandoen over fjernkontrollen...Programmet ånednes makt begynner igjen i kveld,og det gleder jeg meg til...C";). Har hatt en dundrende hodepine i helgen,trolig pergo-symptom .Og kjenner nå at tanta er på tur.Så snart er det ny pp-og nye muligheter. Men sånn går det,det skal mere til en god egeninnsats og dobbel-pergo kur til får å vinne i stork-lotteriet....C";) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6516612-har-dere-gjort-noe-spennende-i-helga/#findComment-6516838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå