Cbabe med lille mannen Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 I eit svangerskap der jeg ikke skal gjøre noen ting, bare ta det med ro. Så var det så utrolig deilig å ha litt tid med min kjære sambo og lille tulla vår. Vi har vert ute og spist og så har vi gått en sakte sakte tur rundtvannet her, slik at jeg ikke skulle få for voldsome kynnere og nedtrykk. Tulla vår lekte med barna hun traff, koste seg. Vi traff kjente som vi kunne slå av en prat med. Været er fantastisk i Bergen en 1 okt. Livet er supert i dag...... Slike dager trenger jeg og vi. Ville bare dele min glede med dere jenter..... =)
Trippelkvadruppel Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Ååå, slike innlegg har jeg sansen for. Flott å høre at dere har hatt en super dag, høres idyllisk ut. Jeg har også hatt en rolig og flott helg. Har ikke fått beskjed om å ta det med ro, men det ordner jeg med selv ;D I morgen reiser vi bort for å nyte kjærligheten og bare slappe av og kose oss, gleder meg stort. Da skal vi ligge i basseng, få spa-behandling, kose oss med god mat på restaurant, og ellers gjøre stort sett ingenting. Herrlig, lenge siden sist nå. (Eller faktisk aldri skjedd før, hehe) Kos dere videre alle dagene som kommer, nyt høsten så flott som den er, og nyt verden innenfra når vinteren slår inn for fullt. Det er mulig å kose seg uansett. Ha en fortsatt fin kveld..
Cbabe med lille mannen Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2006 Kos dere og god tur. Høres kjempe deiligt ut =)
ina:) Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Vi har også hatt en knall dag her på Nøtterøy i dag:) Først var jeg og toåringen ute å matet noen hester borti veien her med epler, kjempe gøy. Så dro vi videre og matet endene i en dam et annet sted, like morro:))) Mathias storkoste seg. Etter lur og middag ute gikk vi tur igjen. Kjempe deilig med sånne høstdager som i dag, selv om vi kosa oss inne i går i ruske værete også)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå