Gå til innhold

Hva gjør dere en tidlig søndagskveld da jenter? ;)

Anbefalte innlegg

Jeg er hjemme alene.. har hatt middagsgjester, men nå har de dratt... Kokt meg en kanne kaffe og koser meg med kake. Nam nam! Gubben er borte en tur, det er nesten dte beste av alt.. he he, jeg koooooser meg alene;) Dere da, jenter??

Fortsetter under...

Her er det bare avslapning nå. Godt det også. Og koser meg med jenta mi. Hun har fått en løs tann. Så hun er litt stolt da for at hun skal miste sin første melketann nede. Tenk som tiden flyr. Hun er 5 1/2 år.

Godt å ha litt alenetid for seg selv også julie.

jeg har sendt gutten hjem til moren hans for en time siden.... sambo er på fotballkamp... jeg bimmer litt, vasker klær..... koser med lillpus. etter jeg har spist opp mine knekkebrød skal jeg gå meg en tur....

"huff", hvor sunn du er da lengter! knekkebrød og tur.... spreke deg!!!!

åja, juhu, det er godt.. stappet hunden i buret også, så slipper stressnivået hans også.. he he;) så nå er jeg heeeelt alene;)

Annonse

Oi, når du sa dte på den måten, juhu, så fikk jeg litt hjertebank her.. he he, litt vanskelig å se for seg et barn på stuegulvet liksom.. ;) vet jo ikke om når det skjer enda da, men håper det skjer fort, fort som f... he he;)

har hørt masse bra om grethe roede jeg (jobbet bla på et kjøkken ved institusjon, kokkene var veldig positiv til hennes filosofi).. kjenner flere som har gått ned masse ved slike kurs, og som har holdt vekta.. stå på lengter, synes du er tøff jeg!! sikkert ikke like enkelt bestandig? eller er du ei som har vilje av stål kanskje;) ?

nei eg har vel heller en vilje av bomull! hehe! men nå har jeg liksom bestemt meg for at nå gidder ikke jeg å være stor lenger.... og motivasjonen er at jeg kanskje lettere blir gravid... og det er skikkelig motivasjon det!! nok er nok.... jeg vil bli fin og pen og ikke alltid tenke på hvor tjukk jeg ser ut!!

uansett så synes jeg det står respekt av slike valg da, det kan være ganske drastisk å endre på kosthold, mosjon etc... liker ikke ordet slanking jeg da... man er inne i en livssstilsendring!!! ;)

jepp, det er akkurat hva det er!! en livsstilsendring!! jeg blir ikke lykkelig av å sitte daff i sofaen etter masse sjokolade og potetgull! jeg skal bli fornøyd med meg selv og jeg skal bli gravid!!!!!

Bimmer...leser litt....ungene på vei i seng.... drikker kaffe med fløte(les:alkohol) må benytte meg nå før eg blir gravid... det er jo så godt!!! Så er det vel snart i armkroken til mannen i tv sofaen... deilig med søndag!!

Annonse

Kjeder meg egentlig EKSTREMT!!! Ikke noe annet enn fotball på tv.. Ingen bra filmer som begynner nå... Sitter og bimmer litt og tenker på om tanta kommer i natt eller før jeg rekker og teste i morgen.. Dum som hu er så rekker hu vel det tenker jeg... Urk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...