Gå til innhold

Hjelp! Sikkerhetsnettet passet ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har plutselig fått et lite problem. Jeg har 2 dager til termin og akkurat funnet ut at det sikkerhetsnettet jeg har leid ikke passer til bagen. Er det noen som vet hvor jeg kan finne passende sikkerhetsnett? Er det andre der ute som har Kolstra vogn?? D haster!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde heller investert i et sete jeg.. de nettene er ikke like sikre som de beste setene.

Skrevet

Hei.

jeg har et forslag da.. se om du får lånt deg en annen bag. det er sikkert noen som har en, og du skal sikkert ikke bruke det nettet så lenge. jeg brukte til mitt første barn, bare hjemturen fra sykehuset,(det er langt)

lykke til med fødsel!!

Skrevet

Jeg lurer på om det bare er Simo-nettet som er godkjent? Altså Simo-bagen. Har hørt at de andre nettene ikke bør brukes pga dette. Det må du skjekke ut, det er jo ingen grunn til å bruke noe som er usikkert. Jeg brukte simo-nettet til min første, egentlig veldig greit, men huff så mye prakk! Nå har jeg kjøpt et nytt HTS babysete for under 1000-lappen. Du finner også mange fine brukte seter på finn.no.

Skrevet

Kjøp en bilstol.Det er det tryggeste.For krasjer en fyker babyen opp i nettet og blir skadet.Du kan lese om det inne på sidene til tryggtrafikk.

Det er bare simobager en kan bruke til bagnett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...