Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM 4.Okt (onsdag)....men tror jeg tester imorgen tidlig;) Klarer ikke vente. Noen andre som tester imorgen tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som skal teste imorgen tidlig??:)

Skrevet

nei nei nei, ikke jeg.. he he, jeg er såååå sikker på at tr kommer så jeg "gidder" ikke bruke en test unødvendig... Mne du må for all del teste, for jeg er så nysgjerrig!! ;)

Skrevet

hehe ja det blir skikkelig spennende! Har en kjempe god følelse..men er litt redd for å bli skuffet.

Skrevet

ja, klart man er det.. det tar på dette, finne el, vente, teste... osv.. har du prøvd lenge du da, Majsa`s mamma? ;)

Skrevet

Er i 1pp bare,... så det er litt utrolig hvis det har klaffet på første forsøk denne gangen også:)

Skrevet

Testet i går... klaaaaarte bare ikke å vente, måtte prøve de nye testene.. Ble self negativ! ikke noe annet å vente egentlig. Men har ennå to tester igjen så tenkte å vente iallefall til tirsdag, man vet jo aldri:) håpehåpehåpe!!! er jo i første pp her og.. er vel kanskje for mye å håpe på.. men allikavel:D

Skrevet

Hehe, det er en skikkelig testegjeng i uke 40!! Da er jeg kjerringa mot strømmen, jeg nekter å teste!! Skikkelig pysete...jeg tør ikketeste av redsel for å bli skuffa.

På samme måte som jeg ikke tør å bli spådd... Men jeg hoppa i det i dag, og spurte juhujenta...Heldigvis følte hun graviditet på meg ganske snart!!! Jippi!! Velger å tro på det! Hadde hun følt ikkegravid på lenge, hadde jeg valgt å ikke tro på det...

Lykke til med testinga da jenter, så sitter jeg på gjerdet og følger med :¤)

Skrevet

hei ikm`ere veldig snart.........

jeg har blitt spådd nå... at jeg er gravid.... noen som har erfaring med de som spår....??

men jeg har jo ikke ikm før 8.okt... klarer ikke vente jeg, lykke til med testinga til dere som skal det denne uka....

klem

Skrevet

Hei! Jeg har IKM først på søndag, men tror ikke jeg gidder teste før det har gått en del dager over tiden. Er så lei av å bli skuffa. Prøver egentlig ikke tenke så mye på det, men det ekke så lett....

Skrevet

Hei...

Jeg har ikm den 7.... så jeg kommer nok til å vente til da med å teste.. Har en følelse av at det ikke har klaffa denne mnd..men men vi får se.

Skrevet

hei..har ikm 2 okt.vil gjerne teste,men har ikke flere igjen..må springe å kjøpe etter jobb i mårra visst TR ikke er kommet..har en veldig blanda følelse..håper det klaffer

Skrevet

Har ikm 3.oktober, er så spent!

I det ene øyeblikket føler jeg meg gravid, i det andre ikke....

Det eneste symptomet er at buksene er allerede trang i knappen!!!

Var gravid i sommer (SA) og da ble jeg også fort oppblåst. Med 1. mann merket jeg ingenting på buksene før etter 3 mnd...

Hmmm... jeg tenker nok for mye ;) men vil så gjerne:)

Skrevet

Ojoj, denne tråden var havnet på andre side, synd og skam, dette er jo uka vår!!!!

Hvordan er stemningen jenter, ser at noen har testet positivt allerede, gratulerer til dere, og lykke til på 1trim!!

Bare vent, vi kommer etter alle sammen!

Hva skal dere bruke uka til sånn utenom testing da? Her er det jobbing som vanlig, prøve å trene litt (eh..), og ellers koose meg med min kjære. Og selvsagt være konstant på jakt etter graviditetssymptomer...

Ha en fin mandag da!!

Skrevet

heia har IMK lørdagen....va småkvalm her en dag...men har itj kjent nå i hælga...

så æ har itj nå store forhåpninga...tar en test på onsdagen æ....off d e kjedeli å gå å vent sånn..

bli bedre når æ kjæmm på jobb..

klemz

Skrevet

Hadde oxo IKM uke 40. i dag faktist, men TR har begynt å komme før tiden så jeg fikk den i går.

Er jeg med IKM uke 39 gjengen nå jeg da lissom?

Vil jo gjerne holde meg sammen med di andre på uke 40 da. men kan jo titte innom dere.

Skrevet

Æsj da, kjedelig med tr!!

Er bare koselig hvis du vil være her selv om tr kom i går! Hun kan jo ikke få hele makta... Du hører jo til her!

Du får ha lykke til med neste pp da!

Skrevet

jeg hadde IKM i dag og for 2 timer siden fikk jeg besøk av tante rød.....æsj og dobbel æsj !!

Skrevet

hei jenter

jeg har ikm i dag eller i morgen. har ikke fått tr ennå. var så nyskjerrig at jeg testa i går jeg, og fikk en kjempe svak gjennomsiktig rosa strek. men, den testen jeg brukte kan ikke brukes før dagen etter forventa mens står det, så tenkte jeg skulle teste på nytt på onsdag om ikke tr er komt. har så lyst å reise ut på apoteke og kjøpe meg en slik digital en, men, der kjenner alle meg, så det gjør jeg ikke. huff dør av spenning her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...