pastasalat Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Hei! Blir mamma for første gang i november og tenker på å begynne å pakke sykehus bagen, just in case... (min mor fødte for tidlig med meg og mine søsken nemlig) Lurer på om man skal kjøpe en amme bh som er litt større str enn jeg bruker i bh nå siden brystene nok er større etter fødselen? Har ingen erfaring så håper noen kan hjelpe....? Ha en fortsatt fin søndag alle her inne:-)
♥sjiga♥ Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 kjøp bare en nå. i en cup størrelse større en det du bruker nå. hvis dette skulle bli feil så er det ikke så bortkastet med penger. så kan du kjøpe fler når du vet om det er riktig str. ikke bruk en ammebh som er litt trang for det kan føre til at melkeproduksjonen går ned eller at du mister melken.
kula 291011 Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 jeg har kjøpt to stk i en str større på hm.com, har prøvd de å de er kjempe gode
Gjest Cathleo-76.Mor til Marcus!! :) Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Du trenger jo ikke og kjøpe før etterpå.. bruk bare dine vanlige...jeg bruker bare amme-bh om natta!
Meg&Lilleskatten Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Det går helt fint å bruke vanlig bH også kanskje? Hele tiden mener jeg...=) hehe.. følte meg helt "blå" nå.. hihhi
pastasalat Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2006 Oki, takk for svar. Går vel sikkert an å bruke vanlig bh også, men jeg tenkte det er mest praktisk med en amme bh, blir mye inn/ut med puppen tenker jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå