Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Nå er det jo noen her som er ca seks måneder på vei da så da blir spørsmålet når fikk dere magen? Jeg er i uke 18 og har enda ikke mage, ser kanskje litt oppblåst ut(halvfeit ut, men langt ifra gravid enda. Jeg passer fortsatt inn i buksene mine, selv om de ikek sitter så pent som før, men mammabukser er ALT for stort for meg enda... Forrige gang fikk jeg mage i uke 23, bare plutselig en dag var jeg gravid liksom...
ks23 med William og Lucas Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Ja, jeg har da hvertfall fått en liten kul...Har også blitt spurt om det er noe på gang??? Men er jo kansje ikke så rart venter jo tvillinger.... Men er jo veldig forskjellig fra menneske til menneske det også dah... Mange som også ikke kan se det oxo i og med at jeg er så lita.. Men men... Blir litt furt da men går fort over.....
Lapez Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Hei=) Jeg har 20 fullgåtte uker bak meg nå, og har fått en nydelig voksende kul på magen min=) Den kom sånn plutselig i uke 17!! Vips! Så var den der=)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Tidlig....magen begynte å komme allerede i 2 - 3 mnd. Var da på ferie og gikk ikke dongeribuksene, men i skjørt og nyinnkjøpt linbukse i et nr større.....Da jeg kom hjem måtte jeg ut og kjøpe mammabukser og har gått i det siden. Dongeribuksene passer.....men ikke på magen, hehe.... Er nå 23 + 6 og har en god kul på magen (alle kan se at jeg er gravid, og det har de kunnet en stund)
Cbabe med lille mannen Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er 25 fullgåtte uker i dag og har en skikkelig kul. Mangen som har komentert at jeg har gutte mage, og det er jo det som er der inne =) Magen min begynte såvitt rundt uke 12-13, men så er det andre mann. Har kanskje noe å si...... =) Kos dere med magen jenter =)
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Er 22 uker på vei og har stor mage! En skal jo være stolt av sin struttende mage og det er jeg jo egentlig, men blir nesten litt flau når noen spør når jeg skal ha og jeg må si i februar, for da er det rett før øynene ramler ut Det er ikke så koselig akkurat. Datteren til ei jeg jobber sammen med har termin 1 mnd før meg og jeg har over dobbelt så stor mage som henne. Her har det vert godt synelig siden jeg var 12-13 uker på vei...
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er 18 fullgåtte uker i morgen, og har en ganske søt bul på magen. Og den er ikke direkte liten, så alle kan se at jeg er gravid.. Det er ikke tvil.. Jeg fikk mage tidlig... Den kom fra uke14.. Men jeg hadde litt kul fra uke11 av.. Her er bilde fra jeg var 16fullgåtte uker: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/371125/offset/3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå