motorrypa Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 er så sykt depriert at jeg holder på å gå på veggen her. har ikke lyst å være gravid eller være i et forhold. alt jeg ønsker er å gå tilbake til det livet jeg hadde for et halvt år siden. men nå sitter jeg jo jævla fint i det. jeg har en datter privat og så er jeg nå gravid med min nåværende samboer. jeg ble gravid omtrent med det samme han tok tingene sine over dørstokken min. å med på lasset følger han datter som før øvrig går meg fullstendig på nervene for tida. hun er her fjorten dager i strekk hver gang hun er her. å hun kom i dag. jeg kjenner at jeg er i dritt dårlig humør å har mest lyst å dra min vei. dra på fjellet omså. samboern min går meg også på nervene. sitter bare på rævva hele forbanna dagen. har ikke vært på jobb på en måned på pga vond rygg. men han klarer helt fin å dra på fjelltur å bære tyve liter parafin inn til hytta. så nå plutselig for et par dager siden fikk jeg beskjed at datra hans skulle komme hit. 14 laaange dager. å DA skal han plutselig på jobb så jeg blir sittende her med den sutrete ungen hans. har ikke lyst å bo sammen med han å har ikke lyst å være gravid heller. men hva fan gjør jeg nå. holder på å blir sinnsyk. vil bare komme meg vekk . ta med meg lille pia mi å komme meg vekk
blond Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Kan du ikke ta deg en ferie aleine da? Det er lov å prioritere seg selv i blant.
Gifteklar:0)) Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Hei. kan du ikke ta med deg datteren din og dra og besøke foreldre eller annen familie en stund, så du får en pause? Datteren hans er jo egentlig ikke ditt problem, og trenger du tid til deg selv så burde du gjøre det. Har tenkt mange ganger selv at nå flytter jeg.gidder ikke mer, men dagen etter er alt mye bedre. Håper ivertfall at det ordner seg for deg.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 ja at du får ei pause vekk ifra alt tror jeg vil hjelpe deg mye, også å få ut sinne og hva du føler vil hjelpe... bare ikke la sinne gå utover noen, hehe;P Vet du hva som hjalp meg engang... når jeg var drit lei og forbanna, satt jeg meg ned og skrev akkuratt hvordan jeg hadde det og mange drittord som var inne i hodet mitt!!! satt og skrev leeeenge, barre alt som satt inni hodet mitt! og når jeg var ferdig vart jeg plutselig letta på en måte!! las over hva jeg hadde skreve og synst at det virkelig hjalp å få det ut... kansje det vil hjelpe litte granne??? prøv da!!! hehehe=)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 vet jo ikke alt om omstendighetene rund dette innlegget, men det virker i allefall som du er veldig deprimert nå og ser møkt på mye? har hørt at hvis man er veldig deprimert, så er det ikke tiden for å ta store livsvalg, for blikket ditt på livet er nå kanskje veldig farget av at du ikke har det bra. hvis du er deprimert nå, så klarer du antaeligvis ikke å se på livet ditt med de riktige øynene? Det må være vondt å ha det slik som du føler du har det nå, er i hvertfall fint at du klarer å finne glede i det å ha din datter. Men hold motet oppe, det er håp for deg også! Håp at du blir glad igjen og klarer å glede deg. Men som sagt, vet jo ikke alt om livet ditt..så skal ikke si bastant hva som skjer etc. Men det er håp, og søk hjelp hvis du føler at du har behov for det. Ta kontakt med legen din? be vedkommende henvise deg videre, så fr du snakket åpent med noen som vet hvordan tenne håpet hos deg! Ønsker deg all lykke til videre:) Maya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå