Gå til innhold

Det passer seg ikke under noen omstendigheter å få en til baby nå!!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje feil forum for meg, for om jeg er gravid så er jeg ikke i tvil- da beholder jeg babyen!!

Men er såå redd, for i går var jeg ute og drakk to shotter med sprit + noen rusbrus!! Og da jeg gikk hjem og la meg fikk jeg det plutselig for meg at jeg var gravid!! Tenk om jeg er gravid og har gjort babyen funksjonshemmet??

Har ikke sagt noe til samboeren min enda..Vi har ei jente på 20 mndr fra før...(hun er kun min biologisk), og han ønsker seg veldig barn..Men ikke nå...For vi har begge to år igjen på skole og ja...

Vi var dumme og hadde ubeskyttet sex dagen etter mensen!!

Men er ikke sjansene for å bli gravid da minimaaale???

Så sprakk også kondomen for noen dager siden...Off....

Nå som jeg akkurat har startet skolen igjen..

Hvordan funker det hvis jeg blir gravid nå?? Jeg ville da har fulført dette året på skolen!! men har ett år igjen etter det.. Hvordan ville det blitt..

Huff...Masse tanker i hodet nå ja...

Men vi er begge veeeeeldig glad i barn!! Så om det skulle vise seg vi er gravid, går det ikke lange tiden før vi kommer til å bare glede oss..

Men off..Så var det denne alkoholen jeg absolutt ikke skulle ha inntatt i går..:((((((

Noen hjelp å få fra mine medsøstre???

Klemmer fra nå

Fortsetter under...

ang skole så kan du bare utsette året om du må det. så då miste du retten din til utdanning. Ang alkoholen så vet eg ærlig talt ikke, tro ikke det gjøre så veldig mye at du drakk kun en gang for å sei det sånt. Ta turen til hlesesøster eller legen din for å først å fremst finne ut om du er faktisk gravid! og så hvis du er det, bare fortell dem at du har drukket den gangen og kan det skade ungen?

Eg ville tatt en titt innom www.amathea.no

Gravid og usikker?

Å bestemme seg for å fullføre eller avbryte et svangerskap kan oppleves som en vanskelig beslutning. Våre veiledere setter av tid til samtale med deg.

Dei er veldig flinke og er flere her inne som har hatt kontakt me disse folkå og hatt god opplevelser =)

Lykke til!

Hør her!

Jeg har fått 5 barn mens jeg har studert. Det går fint an å kombinere. Det er støtteordninger fra statens lånekasse når du blir gravid mens du studerer.

Jeg var ferdig utdannet da jeg var 27 år, og hadde 5 barn.

Alt er mulig når det gjelder å bli gravid. En gang er nok. (Sædcellene kan leve ca. en uke).

Når det gjelder alkoholen, så tror jeg ikke du skal bekymre deg. Mange drikker alkohol før de vet at de er gravide, og det går som regel bra.

Hei.

Først må jeg bare si at du har nok ikke skadet barnet ditt om du skulle være gravid og har tatt deg et par drinker.

Jeg er selv srudent og ble gravid ifjor. Før jeg fant ut av det reiste vi på tur med klassen hvor vi drakk sammenhengende i en uke. Jeg har verdens friskeste gutt på 11 mnd som har utviklet seg i et fantastisk tempo.

Tror ikke det er noen fare for at du er gravid, men lykke til uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...