Gå til innhold

Er det bare jeg som er DRITTTTT lei????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff..er så lei..hadde masse kynnere i går, og hadde da et håp om at nå skulle d skje, men nei da..

Ekstremt lei hele greia..svær mage, sure oppstøt, murringer, utfloden, bøye seg ned, snu seg i senga, de evindelige do turene om natta, dårlig søvn og liten matlyst..

LEI LEI LEI!!!

Men føler på en måte at det bare er meg..Leser innlegg fra folk som nyter hvert sekund og bla bla bla..Hva er galt med meg da?? Jeg nyter IKKE hvert sekund..Vil bare bli ferdig med hele greia..

Noen flere i samme båt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, du er nok ikke alene.... Er dritt lei sjøl, har fått svangerskapsforgiftning i tillegg til alt det du nevner her, og må på kontroll sånn ca annenhver dag på sykehuset...Så nå syns jeg virkelig at denne baby'n skal komme ut!!!

Skrevet

Hei

har heldigvis ikke fått d jeg da,men glemte å nevne bekkenløsning..d er å noe dritt..

Hvor langt på vei er du da?

Og om jeg kan spørre..hvorfor anonym??

Skrevet

Jeg er sånn jeg også. Jeg har termin 30 okt, men skal ha ks 19 okt. Tror nok jeg er like lei . Tenker eller snakker ikke om annet en hvor lei jeg er. Har to små som trenger meg.

Skrevet

Hei

Da er vi 2..maser på samboer jeg også om at nå MÅ d skje noe snart..

Har ei jente på 4,5 år som krever sitt også, men jeg er så slapp og sløv for tiden, at tålmodigheten er ikke helt på topp føler jeg..

Skrevet

Jeg rekker opp hånda!!!! Er drittlei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

det var ikke meningen å være anonym. Har sikkert bar trykket på feil knapp. Går inn på internett via mobilen, så det det blir litt surr av og til...er ikke alltid jeg kommer inn heller.... Er snart fullgåtte 38 uker... Har heldigvis sluppet unna bekkenløsning.

Skrevet

Jeg er så lei at jeg SPYR!!!! Synes ikke det har vært noen højdare å gå gravid i det hele tatt jeg da og nå er jeg bare dritt lei!!! Gleder meg til å få babyen ut, få igjen kroppen min og gå i klær jeg faktisk liker...mao:trives med meg selv igjen!!

Skrevet

Er 4 dager på overtid og DRITTLEI og POTTE SUR!!!

Skrevet

Hei

Ja klær som i d hele tatt passer!

Lei av å låne t-sjorter av samboern liksom..

Hvor lenge har du igjen da?

Skrevet

Hei

Bare lurte..Syns d er så mange som missbruker anonym knappen liksom:)

Ser du har termin dagen etter ul termin min..

D verste er at man ikke er på overtid før etter 1.nov...Argh!Barnet SKAL ut før d!!

Skrevet

JEg er to dager etter menstermin- 5 dager før UL termin....

Skrevet

Huff da..føler med deg:)

Skrevet

neida, skal vi være lei sammen?

er han ikke ute om 2 uker tar jeg keisersnitt hjemme på kjøkkenet - I KID YOU NOT!

Skrevet

Hei

HELT enig med deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...