Gå til innhold

Alle dere som er så heldige å være gravide.... :o)

sara66

Anbefalte innlegg

.... kan dere bidra med noen oppmuntrende ord?

Det har vært en litt trasig dag inne på "Over 35 og prøver". En ung anonym har vært inne med et surt innlegg om at man ikke bør få barn etter fylte 35, hvilket både har såret og provosert flere.

Jeg skulle ønske at dere, - som en motvekt til dette, kunne gi oss deres historier! Jeg legger ut en tråd på "Over 35 og prøver" med overskriften "Jeg er over 35 og ble gravid!" og håper dere kan putte inn noen historier til glede og oppmuntring for oss prøvere! (Oppgi gjerne alder, hvor lenge dere prøvde, evt kurer etc.)

På forhånd tusen takk! :o)

Fortsetter under...

Sara, ikke gi den unge damen (hvis det er det hun er og ikke en ung mann som vil provosere feks) mer oppmerksomhet.

Denne type tiltak blåser bare diskusjonen opp ytterligere. Det skulle ikke være nødvendig å bevise noe for en sånn person.

Initiativ som ikke får oppmerksomhet dør ut. Det er bedre å la den type henvendelser stå ubesvart, eller rapportere til moderator.

Nei, jeg svarer definitivt ikke på den type innlegg (som du vil kunne se), - men det er dessverre en del andre som har gått på limpinnen...

Jeg har tvert imot, som du også kan lese på "Over 35 og prøver", oppfordret til å legge inn en "Positiv tråd" umiddelbart etter at slike innlegg dukker opp, og la denne type sure meningsytringer stå ubesvart. Meninger fra en umoden "anonym" burde prelle av som vann på gåsa. Jeg vil ikke bruke min energi på den slags.

Det som er synd er at det blir så mye fokus på de sure innleggene, - derfor ville jeg prøve å pense inn på et hyggeligere spor med hjelp av dere her inne. Jeg synes alltid det er positiv lesning å høre om andre som har lykkes.

Så det var alt! Det var ikke et rop om hjelp i forhold til de unge "anonyme". Men takk for ditt svar i alle fall, - vi er jo hjertens enige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...