Gå til innhold

Sliiiten nå :/ (samme som skravle og småtroll 0-1 år)

Anbefalte innlegg

Jenta mi har begynt å spise (pupp) hver 3. time fra hun legger seg kl 20 og gjennom hele natta. Nå har hun sugd litt feil, så jeg har den vannblemma på den ene puppen. AU! Smurt med purelan- håper det hjelper... I tillegg er hun masse våken utenom dette også. Hun skravler/skriker kjempehøyt! Begynt med grøtintroduksjon- ikke helt populært ennå.

Tok alltid flaske før, men var i bryllup og da nektet hun plutselig å ta den! Så nå har vi øvd hver dag på flaske. Nå fikk jeg henne nesten på gli da jeg hadde en flaske med sukkervann og en med NAN som jeg bytta på. Tok vel 4 sug av sukkervannet. Men ikke mer enn det. Er masse hyl og skrik. Redd hun skal forbinde hele måltidet med noe negativt.

Også har hun refluks, så det spyes i bøtter og spann her! puh... Fikk netopp den ladningen over hele meg og henne samt sofaen og gulvet!

Åååå- nå er jeg sliiiten :// Sorry- måtte bare få det ut!

Fortsetter under...

Har du skumgummikile hun kan ligge på? Eller har du forsøkt å la henne sove veldig høyt med hodet? (Et frottehåndkle hindrer at hun sklir.)

Og oppreist i bæresele er kanskje også bra for henne, da kommer raper opp også...

Snakk med legen igjen om nestargel eller andre muligheter.

Ja, skal på 5mnd-ktr. netse uke- da skal jeg høre om Nestargel igjen. Begynt med bæresele i det siste. Hun liker det. Hater å ligge flatt i allefall.

Ja, hun sover høyt med hodet, men sklir lett. Frottèhåndkle var en idè! Hvor får du alle disse egentlig enkle, men geniale idèene fra!? Imonert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...