lille_me85*Fødeklar* Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Vist du kunne velge mellom å få 2000000kr eller bli gravid og føde et friskt barn, hva ville du valgt? Jeg ville uten tvil valgt å bli gravid igjen og føde et friskt barn etter 9 måneder! Uansett hvor mange millioner jeg kunne fått ville jeg mye heller fått et til barn. Hva ville du valgt?
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Siden jeg ikke har noen barn fra før, og prøver å få det, ville jeg HELT klart valgt ett friskt barn:D Hadde jeg hatt de jeg skulle ha (3) så ville jeg tatt pengene.. Kanskje egoistisk, men JEG personlig vil ha to eller tre barn.. Men sånn som situasjonen er nå ville jeg SELVSAGT valgt å bli gravid ..
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Pengene uten tvil... Hehe, NEIDA. Det å føde et friskt barn er jo ubetalelig... Vil garantert heller fått en liten spire, og født en nydelig baby!
Dodlimammatil2 Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 et friskt barn ;-) ikke tvil om det nei....
AniBer Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Et friskt barn!! Men som Ole Brumm har sagt det før; Ja takk, begge deler....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 jeg ville ha valgt et barn... uten tvil!!
~Maja Mor~ Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg ville valgt barn!!! Har penger så jeg klarer meg :-))
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 En beibi til, takk!!! :-D
Dyne&Pute Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Barn! Helt klart!! Hadde ikke tvil i det hele tatt!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå