Gå til innhold

Når kommer nye modeller i Simo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når de nye modellene i Simo vognene kommer (2007 modell)? Har hørt snakk om i midten av oktober. Stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter og venter :)

Hørte fra butikken jeg bestilte at de kom i mnd skiftet okt/nov. Men de sa og at simo altid var litt så forsinket... Men i midten av november burde de ha fått de til butikken... jeg har allerede slengt inn en bestilling på den svarte... og gleder meg vilt til den kommer...

Skrevet

De er vist prikk like de som er i 2006 ... bare noen nye farger... sa ho i butikken her iallefall... Ikke kommer det salg på 2006 modellen i svart eller blått heller.. bare de rare fargene..

Men det vet kanskje du mamma mia 79? ligger ikke bilde av 07 modell på nettet eller?

Skrevet

jeg har ikke funnet bilder nei... Det som er nytt er simo soft line... Noen nye "puter/madrasser" til å ha i vogna... De fåes i noen grelle farger, synes jeg.. i tillegg til svart, blå, beige,grå... Så jeg dropper nok de putene... Sikkert kjekke, men..

jeg bestilte tidlig for å være sikker på at jeg hadde vogna til babyen kommer. prøvde å bestille 2006 mod. - svart i forrige uke, men den var visst utsolgt fra fabrikken, og de 7 nærmeste butikkene med simo hadde den heller ikke...

I forrige nr av Foreldre og Barn var det noen små bilder av fargene på simo soft line forresten...

Skrevet

Kan man allerede bestille dem selv om de ikke er kommet i butikken? Har de fått brosjyrer på dem slik at man kan se fargene? Finnes dette på internett?

Skrevet

Var innom for å høre på babyshop. Da fikk jeg beskjed om at de ikke kom før i mai 07. Synes det var veldig lenge til iom at de allerede har begynt å sette ned prisene på 2006 modellene.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at de nye modellene kommer i månedskiftet oktober/november!! De hadde ikke noe brosjyrer på de nye modellene.

Er litt spent på hvordan disse kommer til å se ut jeg.

Går det ann å bestille en ny modell altså?? Uten å vite hvordan de ser ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...