Gå til innhold

Minner om Juhu-tråden :-)

Anbefalte innlegg

Er lettere når de som vil bli spådd er samlet på den tråden i tillegg til at det blir litt ryddigere her inne :-) Synes det er en god ide med en sånn tråd, kansje vi skulle lage samletråder for andre kategorier også? Som el-test tråden og sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6515635-minner-om-juhu-tr%C3%A5den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes jo litt lurt ut..men blir d ikke lite innlegg her da?...hehe..ser for meg at d blir tomt.:P

Det jeg har gjort er at jeg har skrevet "en avhandling" om el tester og lagret i word..nå får alle den når de lurer.,.hehehe

Jeg har også tenkt litt på dette med flere samle-tråder... Funket veldig bra med den Juhu-tråden, ihvertfall så lenge vi klarte å holde den oppe på første siden... Slik at alle fikk med seg at hun hadde en egen tråd! Da blir det kanskje lettere å finne de svarene man lurer på hvis alle "gamle" svarene ligger i samme tråden.

Vet ikke hvordan stemningen er for dette blant alle sammen her inne?

Synes det til tider kan bli litt "rotete" med f.eks fire forskjellige tråder med samme spm og samme svar...

Det er bare min mening da...

Anyone?

Ja det var det jeg tenkte på. Av og til kan det ligge 4-5 innlegg på første siden med overskrift el-tester... hvis man hadde sjekket at der ikke lå noen før man la inn og så evt skrive sitt spm inn i den tråden så hadde det blitt så pent og ryddig her inne .-) Men kan være vanskelig å få gjennomført da... men la oss ihvertfall bruke juhu tråden da det er så mange som vil bli spådd av henne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...