Gå til innhold

Da melder jeg min ankomst her på forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig å ha overstått 30% av graviditeten når det sannsynligvis har vært den tøffeste biten (kvalme).

Er altså akkurat fullgått 12 uker (12+1). Men nå har jeg et spørsmål til dere andre i starten av trimesteret. Er de flere (som vet de kun venter 1. barn) som har livmoren helt opp til 1-2 cm over navelen om morgenen (er 2. gangs fødende). Merker at den forvinner en del nedover etter at jeg har tisset men... Begynner å tenke veldig på tvillinger spesielt siden fødselslegen som tok UL først trodde han så 2 i uke 9 men tok det tilbake igjen med det samme (Jeg bare lo av han hellig overbevist om at jeg aldri verden har tvillinger).

Tror jeg ber om UL på neste kontroll (heldigvis har de apparat på kontoret jeg går på)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit...:)

Jeg vet ikke ang det med livmoren, men det høres jo veldig stort ut at livmoren din allerede er over navelen når du bare er 12 uker, selv om man er 2 gangs fødende.... men jeg vet ikke sikkert jeg altså...det hørtes bare stort ut.

Jeg er 27+1 i dag og har livmoren over navelen nå, og vet jeg bare har ei lita tulle der inne...:) Men jeg er 1.gangs da...

Skrevet

nå er jeg noen uker lenger enn deg men min er helt klart mye høyere når jeg akkurat har voknet om morgenen og blæren er spreng full;) For noen dager siden var den tydelig noen cm over navlen og det er jo mye siden jeg bare er i uke 14...

Kan jo selvfølgelig være to;) men kan og bare være livmoren som vokser litt fortere enn hos andre;)

Skrevet

Takker for velkomsten :-)

Jeg får vel bare vente og se... kanskje jeg har en liten gutt i magen denne gangen (en annen tråd diskuterer den sammenhengen også)

Flere som jeg kan sammenlikne med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...