skalsnarthabarn Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Å være så dumme at dere sitter her og tror på at en eller annen juhu kan spå kjønn og termin på ungene deres. Det er bare bullshit! Jeg ble spådd og fikk vite at jeg skulle få ei jente i mai, og jeg er ikke engang gravid. Akkurat så seriøst er det! Dere tror vel på både påskeharen, tannfeen og julenissen også da?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Men kjære dg....så hyggelig du er da..la nå folk leve i trua da..og ta deg sammen litt....dette skal være ETT HYGGELIG FORUM! Man kommer ikke hit å sier at noen er dumme...og juhujenta har selv sagt flere ganger at dette er noe hun føler....hun spår ikke..og hun kan ta feil... Chill...
**Håper** Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Halllloooo... Jeg er ingen spådame. Og man skal ta ting med en klype salt og det vet alle her inne av jentene også. Dette er jo også for morro.
**Håper** Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Og sånne innlegg trenger man ikke å legge ut for å lage en dårlig stemning. Dette var unødvenig altså. Her skal man ha det koslig.
Lessen Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 du trenger jo IKKE å blande deg..... så tutu!!!
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Sorry, men her kommer det ett kraftslag fra meg!!!!!! Hvis du er så jææææææævlig blåøyd at du tror 100% på alt blir sagt her inne så sier de jo mer om deg! Hva faen tror du om oss her inne da ??? At vi er dumme hele gjengen!???? Nei, det er koselig gjeng den som er her inne.. Har ikke møtt på NOEN som er sånn!!!
KS 15.08.07 Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Hva er du så sint for da ? Ja, vet du hva, jeg har LYST til å tro, både på Gud, Julenissen, Tannfeen og hele kostebinderiet fordi jeg er så DRIT lei av å holde på med prøving uten å være så mye som i nærheten av å lykkes en gang !!!!
skalsnarthabarn Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2006 Pass på blodtrykket nå da....
Netty32 Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Hehe live.. den var fin!! Helt enig jeg, tro kan faktisk flytte fjell... Om det så er på tannfeen man tror på!
Lessen Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 hva gjør sånne folk her?? du kommer til å få et bittert og ulykkelig liv når du oppfører deg sånn mot dine medmennesker....skalhabarnsnart, eller hva nå du kaller deg....
skalsnarthabarn Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2006 Får håpe JUHU kan spå....unnskyld jeg mener FØLE når livet mitt skal begynne å bli bittert og ulykkelig da, Si Ca Da eller hva du nå kaller deg!
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #12 Skrevet 1. oktober 2006 Lurer på om du har vært en av de anonyme som har laget dårlig stemning her før jeg.. Når jeg tenker meg om så var det ett innlegg som hadde akkurat samme skrivemåten som du har.. Men men... Sånn er det.. Vi er forskjellige, men ikke alle er like positive her på BiM. Synd du skulle ødelegge det gode humøret som var på gang her inne!
KS 15.08.07 Skrevet 1. oktober 2006 #13 Skrevet 1. oktober 2006 Kjære skalsnarthabarn: Nå er du skikkelig teit:-(
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. oktober 2006 #14 Skrevet 1. oktober 2006 du har tydligvis trodd på spåing du og siden du har blitt spådd før.... ærlig talt... skjerp deg! hvis du velger å ikke tro på visse ting så er det greit... det er også greit at du forteller oss hva du tror på, men det er absolutt ikke greit at du sier det på en sånn spydig måte... vi tror på hva vi vil, og vi er ikke dummere enn at vi skjønner at juhujenta ikke kan vite sånt for sikkert, vi gjør det for moro skyld... hørt om det?? MORO! det kanskje du skulle prøve en gang.... så gå og irriter noen andre er du snill... venner eller familie eller noe sånt... vi gidder ikke sånt.
**Håper** Skrevet 1. oktober 2006 #15 Skrevet 1. oktober 2006 Dette er ei som bare skal lage en dårlig stemning her. Så kjære jenter, ikke bry dere om denne personen. Vi har og skal fortsette med å ha det like koslig her inne vi. Ikke sant dere????
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. oktober 2006 #16 Skrevet 1. oktober 2006 ja det er sant... jeg er ikke noe flink til å ignorere sånne som bare vil såre og være slemme. men jeg skal skjerpe meg!
KS 15.08.07 Skrevet 1. oktober 2006 #17 Skrevet 1. oktober 2006 Jo, vi skal være greie med hverandre og ha det koselig her, det er ille nok i hverdagen når man er prøver...... Hadde tenkt å ikke la meg provosere, men du vet... TR kom i dag så da er jeg litt lettere å provosere:-( Men det er antakelig det denne personen vil oppnå; få oss grisesinte...
*Julie* 4pp Skrevet 1. oktober 2006 #18 Skrevet 1. oktober 2006 Huff, så oppgitt jeg blir av slike innlegg;(
**Håper** Skrevet 1. oktober 2006 #19 Skrevet 1. oktober 2006 Jepp. Prøv å ikke la denne personen ødelegge. Dette er en flott gjeng, vi har det så koslig sammen her og det skal vi fortsette med.
*Julie* 4pp Skrevet 1. oktober 2006 #20 Skrevet 1. oktober 2006 Ja, ja, ja, Juhu.. PS: Jeg digger nicket ditt, blir så glad av det!!!
beatek-t Skrevet 1. oktober 2006 #21 Skrevet 1. oktober 2006 Personlig så tror jeg at mennesker som ikke har trua på "alternativt" kanskje heller ikke trekkes mot alternativ-sider på nettet... Eller? Jeg er fast Reiki-giver på alternativsidene her, og synes disse sidene er topp! Har jobbet med alternativ behandling i mange år, og VET at det virker! Synes disse sidene gir meg Masse! og så er det jo så Gøy! Hver sin smak, fram og bak! Det var nå min mening da:) Jeg prøvde å gå litt i bresjen for å skape en bedre stemning her inne for et par uker siden, og det synes jeg faktisk at det har blitt:) Vurderte en stund å kutte ut disse Bli gravid-sidene, men nå synes jeg det har blitt koselig her inne igjen:) Ha en fin kveld:) Kanskje vi møtes på Spå og horoskopsidene i kveld:) Klæm
beatek-t Skrevet 1. oktober 2006 #22 Skrevet 1. oktober 2006 ps tvi tvi til alle som skal teste i morgen:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #23 Skrevet 1. oktober 2006 JA! Jeg tror på julenissen!! Synes det er veldig morsomt og koselig med julenissen som kommer med pakkene på julaften:) Skaper skikkelig god stemning hos oss i hvert fall:) Anbefales!!
starfire Skrevet 1. oktober 2006 #24 Skrevet 1. oktober 2006 Blah blah blah blah blah.... *himler med oeynene* Dersom du ikke tror paa juhujenta kan foele paa seg saker og ting er det jo bare en ting aa gjoere... ikke spoerr henne om hun kan se litt paa deg. For oss andre, som har tro paa juhujenta's evner, morer vi oss med det og gleder oss villt til hun svarer oss. Skader vi DEG med aa gi henne f.datoen vaar? Dersom du ikke har tro paa det alternativet er jo det helt i orden. Bare til aa hode seg unna traaden det. Og det skjoenner vel du som er saa mye smartere enn alle oss andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå