Gå til innhold

herregud..de viste en julefilm på tv..

Anbefalte innlegg

i går på dansk tv3 viste de en julefilm på tven..

husker ikke hva den heter,men det var en komedie....

syns at julen kommer tidligere og tidligere....

men å vise en julefilm i slutten av september,,,,,,nei og nei....

å det er vel ikke lenge til butikkene begynner ¨å selge julemat og julepynt......

Fortsetter under...

Æ sku å gjærne sett at det nærma sæ jul litt fortare... men har mye æ sku ha gjort så det e nok greit at tia ike går fortare... har fått kjøpt og pakka inn en heil haug me julgava, men har enda mange igjen... Men va litt rart å pakk inn julgava i september da... Håpa bærre at babisn har vett tel å kom ut i go tid sånn at det bi litt roli førjulskos hær i huset....

Forrige helg så jeg julefilm på tv1000. Eloise på plaza eller noe tror jeg den hette... Kom i skikkelig julestemning, så jeg trakk for gardinene (så jeg ikke skulle se at det regna ute :)

...og pakket inn 5 julegaver... det var koselig det...

Gikk fort over da... Julestemningen forsvant like fort som den kom... Er nok bedre når den kommer i november ja...

Annonse

Hvor finner du julepapir? Har aldri lett etter julepapir så tidlig... Ellers synes jeg alt kommer i butikkene så alt for tidlig, men når jeg trenger det.. Hm.... skal sende med familie som kommer på besøk en del gaver men må jo pakke dem inn først. Mitt mål er å være ferdig før 1 des. Så skal jeg bare kose meg med mann og barn i desember, ikke noe stress! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...