Gå til innhold

Maja-Mor, Lone, juhujenta, yaddaline og ellers andre kjente :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter.

Jeg har akkurat kommet hjem, lagt ungene og satt meg her.. TR er fremdeles ikke kommet Dag 34. Blir litt sprø, svak positiv strimmel i morges, men stoler ikke på de lenger. Får se det an noen dager.

Jeg kan teste i morgen og, men det kommer kun en svak rosa strek. Men vet du hva? De el-testene jeg fikk fra billigtester var også svake streker. Ikke lik sterk som den førstestreken ihvertfall. Men Alva/Alba sa at den var pos allikevel. -Kanslje gjelder dette også for g.testene?

Annonse

Takker og bukker.. Jeg er egentlig litt nervøs.. For jeg sa tidligere at jeg er pessimist til jeg får en positiv test.. Og jeg PRØVER for harde livet og ikke gire meg opp for mye tilfelle den er negativ.. Men jeg håper juhujenta har rett og at den er positiv...

Jeg er sååååå utrolig spent på deg, Trine og Lone.

Kribler jo i hele meg her. For denne sterke følelsen jeg har på Trine med at hun er gravid nå er helt utrolig. Så om jeg tar feil nå, så må jeg bare beklage. Da tar jeg veldig feil. Men kan ikke noe for at jeg føler virkelig graviditet her med deg Trine.

Så fort jeg får tak i test.. Stiller vekkerklokka på kvart på ni, så durer jeg ned på apoteket når det åpner.. skal prøve og ikke tusle på do før jeg reiser ned i morgen.. Så regner jeg med at jeg er her i 10-tiden... Det er godt at du føler jeg er gravid.. Blir ikke sur om du føler feil.. eheh

Flotters Trine. Da er jeg her inne. Kommer til å drømme fælt i natt jeg nå. Godt å høre at du ikke blir sur på meg om jeg føler helt feil nå.

Men jeg står på det at jeg føler du er gravid. Har veldig tru på det.

Men som sagt, jeg kan ta feil.

Nå bare krysser jeg fingrene og HÅPER SÅ INDERLIG.

Annonse

Hehe, jeg blir bare helt forvirra med de testene du tar. Hadde du tatt CB hadde nok du fått et helt klart svar på om du er gravid eller ikke.

Nå tør jeg ikke å føle noe mer på deg. Men syntes litt rart om du ikke er gravid nå altså. Pga du har testa positivt også og at du er så langt i syklusen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...