Mamsen med lillemor i magen Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Hei damer! Jeg sitter her med søknadspapirer for fødselspenger/ permisjonslønn etc. men når skal jeg sende inn papirene til trygdekontoret??? Jeg har termin 2/1-07, og starter permisjon fra 1 desember... Vil jeg da få svar tilsent i posten på hvor mye jeg vil motta i mnd osv, eller må jeg selv ta kontakt med trygdekontoret etter at papirene er sent inn???
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Du må sende de inn etter din uke 26 i svangerskapet, du må legge med ultralyd temin arket ditt eller annen dokumentasjon på at du er gravid, og at du har termin når du har når du sender det inn til TK.. Du kan enten sende det inn per post, eller ta deg en tur på trygdekontoret og snakke med dem. Jeg gjorde det siste, for jeg syntes det skjema greiene er så kompliserte å fylle ut og sånn...
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2006 Takk for svar Akkuratt det jeg lurte på!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Bare hyggelig jennyblirmor... Ikke enkelt det greiene der altså. GLEEEDER meg til jeg blir ferdig med å fylle ut og sende inn det der...
Hemmeline Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Her på trygdekontoret ville de ikke ha papirene før 1 mnd før jeg skal ut i permisjon, de sa det ble så mye rot hvis alle sendte inn så tidlig, fordi de ville uansett ikke behandle søknaden før 1 mnd før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå