Gå til innhold

Er dere fortsatt her, overtidsjenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra forrige helg eller enda tidligere?? Lailaelin, hva skjer?? Her skjer det ingenting (som vanlig)-begynner nesten å lure på om magen min er full av luft istedenfor, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, er her enda :(

trodde det var i gang i natt lå i 4timer med rier(trodde jeg) ventet bare på at det skulle bli vondere men det gjorde det ikke det bare stoppet i stede,(det var alt fra 6-9min mellom hver)og de varte i ca 30sek),så føler meg litt "sliten" i magen.. har hatt noen fler i løpet av dagen,men med store mellom rom.. men tror ikke det kommer til å skje noe mer i dag hvertfall... buhuuu.... vil se jenten min no, er utålmodig... :(

Skrevet

Ja, jeg hadde det sånn her tidlig en morgen, derfor sto jeg opp så riene(??) skulle bli verre... Men da forsvant de?! Kanskje det ikke var rier engang.. Vet ikke, jeg skjønner ingenting.. Babyen min vil hvertfall ikke ut idag heller-jeg VET det... snufs...

Skrevet

her er alt som det har vert de siste ukene...har hatt utrolig mye utflod/slimpropp-gørr i dag, så kankje det er tegn på noe....begynner nesten å tro at denne ungen ikke vil ut i det heletatt....Fødte før termin sist og hadde jo håpet jeg skulle gjøre det nå også...

Skrevet

Hei hei!! Fortsatt her jeg å! Og ingenting skjer... Dere har iallefall noen tegn til at noe er på gang. Har hatt noe slik vondter, men ikke så veldig vondt heller, men det blir aldri noe mer ut av det, kanskje det er det som er modningsrier...? Må vel bare vente å se om det skjer noe mer... Håper nå det, men det er iallefall ikke mer enn ei uke igjen uansett... Og det er godt å tenke på. Så til helga er jeg 2 uker over og da setter de igang det uansett, så det er jo bare 6 dager til jeg får se min lille skatt uansett og faktisk går ei uke fort, selv om det føles som en evighet...Lykke til alle, håper våre små bestemmer seg for å hilse på snart

Skrevet

Å ja da, er her fortsatt. 12 dager over nå... 2 dager igjen til overtidsvurderingen. Krysser fingrene for at de setter meg i gang da, tror ikke det skjer noe før ihvertfall!

Skrevet

er her ja! 4 dager over. Veldig spent på lailaelin. Hun ligger sikkert og presser nå! Håper og håper hver dag og natt, men her er det lite tegn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...