Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere vaske klærne til bebisen med? Hvilken såpe? Og bruker dere tøymykner, vasker dere det nye også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker både nytt og gammelt.. Nytt for å få ut kjemiske stoffer som kan være i tøyet og gammelt for å fjerne "loft"-lukt og muligens støv.

Ikke tenkt på hvilket vaskemiddel jeg skal bruke ennda... Finnes jo de som er slike ultra sensitive vaskemidler, men tror ikke vanlig omo kan skade... noen som vet??

Tar de i tørketrommelen så da blir de jo ganske myke så tror jeg dropper tøymykner, bruker igrunnen tøymykner utrolig skjeldent til vanlig så vet ikke om det er nødvendig... Noen som vet dette sikkert??

Skrevet

jeg vasker klærne i neutral, er avhengig av mildt vaskepulver selv. bruker ikke skyllemiddel, men om jeg skulle trenge det ville jeg valgt neutral da dette er allergivennlig. vasker det som er nytt og det jeg har fått. mye av de nye klærne inneholder sterke fargestoffer og lukter.

Skrevet

Skal vaske alt, både gammelt og nytt.

Bruker samme produktene som til oss selv - blenda sensitive vaskemiddel og neutral skyllemiddel. Jeg klør av vanlige vaskemidler, så bruker bare slike sensitiv-produkter.

Skrevet

Vaker alt med Neutral. Bruker ikke tøymykner, men har en flaske Neutral stående til spesielle ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...