Gå til innhold

Noen som har sett på barnevogner?

Anbefalte innlegg

Da ligger babyen helt løs oppi. Trygg Trafikk fraråder bruke av bag med nett. De det sier er sikkert er boxett. Det er en spesiallaget bag med seler og beskyttelse inni. Tror man kan leie boxett både på babyshop og hos forsikringsselskap. Dersom man bruker kombibag, er faren for skader stor ved kollisjon. Hodet til barnet veier like mye som kroppen. Jeg ville ikke tatt sjansen på at h*n skulle deise rundt nedi bagen. Vi kommer kun til å bruke bilstol.

Fortsetter under...

Ja, det kan godt tenkes at vi må betale toll, men det opplyses inne på siden at dersom varene skal sendes direkte til ikke-eu-land, handler vi taxfree og kunne trekke fra 19% av summen........ Men jeg vil sjekke det ordentlig før jeg eventuelt bestiller, venter med det til etter ultralyd uansett :o) Men takk for opplysninger :o)

Hei.

Jeg var og bestillte von i går... er 16 uker, men kunne ikke dy meg, fordi vogna var på tilbud. Er helt frelst på QUINNY frestyle xl. Den er bare helt rå. Nå fikk jeg vogna (med bag) for 5180kr,-

ja jeg har kjøpt vogn, er i uke 15. Kjøpte en nydelig silver cross vogn, en sånn med store hjul på www.esmaralda.no den er så fin så i går kveld øvekjørte jeg ute i gata.. etter det hadde blitt mørkt da, så ingen skulle se meg..hihi.. det er så lenge til april..

Hei

Jeg kjøpte denne pakken hos Babytrader og hentet den på posten 2 uker senere. Du må betale toll, men det lønner seg for det. Jeg betalte totalt 6000 og da var dette inkludert Maxi Cosi bilsete. Du får til og med pumpe til dekkene!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...