prinsesse fiona Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg skal være fadder til ei lita jente om 14 dager og lurer på om noen kan komme med gode forslag til gaver som er koselig å få? Hva ville dere ønsket dere til jenta deres?
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Da jeg ble gudmor til mitt gudbarn ga jeg henne et lite smykkeskrin for de aller første smykkene, der navnet hennes var gravert inn! I tillegg til dette la jeg et lite smykke oppi! Synes den gaven var så symbolsk og fin... I en dåp vil hun jo komme til å få mye smykker o.l. da er det jo litt fint at den som oppbevarer det kommer fra selveste gudmor! I tillegg så fikk jo jeg også lagt oppi det aller første smykket hennes:o)
Flyme Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 bare ikke kjeøp noe sånn; min første tann/hårlokk eller dåpsattestholder i sølvplett. Det står framme en liten stund, så pakkes det bort. Neppe noe den håpefulle vil ha med seg når hun flytter hjemmefra, heller! Smykkeskrin og bibel var begge kjempegode forslag! Ha notert de til jeg skal være gudmor i januar:-)
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg spurte om det samme for en liten stund siden, og fikk forslag om bl.a. gyngehest. Det kan jo være noe som kan gå i generasjoner i den lilles familie. Ellers synes jeg at medlemsskap i et boligbyggelag (f.eks. OBOS) i byen hun bor, kan være lurt. Da har hun lavt nummer på medlemsskapet sitt når hun blir så gammel at hun skal kjøpe hus, og kommer lang frem i rekken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå