Gå til innhold

Spm ang. CB digital el-test

Anbefalte innlegg

Har venta på el nå i helga... Har for første gang prøvd digital eggløsningstest, men har ikke fått noe utslag på den enda. Fant en QR el-test fra forrige pp i går og fikk da en litt svakere strek enn kontrollstreken. Har altså brukt QR de andre pp'ne, da har alltid streken vært like sterk som kontrollstreken dagen etter. Har ikke fått noe utslag på digitalen i dag.

Noen som har en ide? Er ikke digitalen like følsom som "vanlig"?

Er litt frustrert fordi mannen min reiser på anlegg i Geilo i kveld/morgen. Det er 2 - 2 1/2 t unna der vi bor, jeg skal jobbe tirs-tors og får ikke reist på overnattingsbesøk!!! Så hvis el ikke kommer før i morgen evt tirsdag har vi jo ikke kjangs for å treffe el denne pp!!!

*Kjempefrustrert*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6514649-spm-ang-cb-digital-el-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg. Tror det kan være lurt å ta en test i kveld også. Det går veldig fint an å teste negativt om morgenen om positivt til kvelds. Bare husk at det må gå minst 4 timer uten dobesøk før du tester. Kan være lurt å drikke lite også. Jeg har testet med cb-digital el-tester i 10 mnd og har opplevd neg. test om morgenen og pos. om kvelden et par ganger. Hvis du føler på deg at noe er på gang er det lurt å teste i kveld.

Det fine med cb-digital er at du slipper å tolke strekene. De er absolutt til å stole på og kan anbefales. Kan være lurt å ta med mannen en tur til seng uansett pos eller neg test. Kan jo være den er blir pos. imorgen. Rumpetrolla kan lever i flere dager vet du.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...