Gå til innhold

Gode nyheter til dere kjære jenter:=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hadde vært kjempekos å vært gravid i julen.. det er liksom noe ekstra med det. Har en gang vært høygravid i julen, og en jul fortalte vi det til svigers i julen....det var kos det..

Pleier å bli ganske kvalm så hadde håpet at eg var så langt på vei at eg kunne si det til folk denne julen. Så eg slipper å sitte å "gulpe" julemat i skjul.. hehe.

Håper mest at det klaffer for de som har prøvd lenge... alle fortjener det jo. Men det ersikkert tungt i julen hvis en har ventet så lenge... det er noe spes. med denne høytiden.. den er jo en fam.tid...

Forsatt god søndag folkens!!!!

Annonse

Det er det ingen som bryr seg med... så mye som du skriver er det lov å "bomme" litt.

Såg tidligere i dag at du trengte hvile deg litt... det er ikke så rart. Husk å tenke på deg selv også... du er jo i samme situsjon som alle du prøver å hjelpe her inne... vil bli gravid!!!

Men du kjenner det vel best selv hvor mye du tåler...

Du blir nok gravid fort du som har så mye å tilby.... får sikkert to på en gang!! Det hadde vært noe det... he he!!!

Annonse

Takk for det "attpåklatt"

Hehe, jeg håper det blir en i magen min når den dagen jeg blir gravid.

For meg er det bare så koslig dette med dere. men når jeg blir sliten, så klarer jeg ikke å føle sånn på ting og da må jeg bare ta meg en pause.

Håper vi alle har en ekstra fin julegave å gi våres respektive til jul iår.

Skulle det være at vi blir gravide i nærmeste fremtid er det jo også sikkert å kunne fortelle litt ut til "alle andre" at man venter små..

Kan julen da bli bedre?

Selv sitter jeg og lurer på hva som skjer. Kommer TR eller ikke? Tempen er fortsatt høy, og jeg er på 13 dag etter EL. Håper jo på det beste, men blir så fortvilet om TR ankommer..

Krysser fingre for oss alle...

Håper jeg en av de heldige altså!

Egentlig skulle jeg ønske at alle her inne, deg også juhujenta, kunne flytte inn på 1.tri fortere enn svint!!!!!

Jeg er nå litt forvirra angående el-testene mine (mulig gamle gravid-hormoner spiller inn), men må vel bare vente tålmodig for å se an tempen! Har i hvertfall jobba med saken i helga, he he!

Lykke til juhujenta og alle dere andre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...