Gå til innhold

Gode nyheter til dere kjære jenter:=)

Anbefalte innlegg

Har en såååå utrolig sterk følelse her av at MANGE av dere som både har prøvd ganske lenge og de som er ganske ferske blir gravide før jul.

Så nå er det bare å tenke positivt alle sammen, ha jevnelig sex, så skal dere se at mange av oss er gravide innen hul og rett over nyåret:=)

Masse lykke til alle sammen og ikke gi opp håpet. Har en utrolig god følelse på dere altså.

Varme tanker og go klem til dere.

Fortsetter under...

Takker og tar imot!! Håper jeg er en av de mange som blir gravid :¤)

Lykkeønskninger og varme tanker til deg også juhujenta, som sprer så mye håp, varme og glede her inne. Skulle vært flere som deg i verden!!

Klem til deg

Tusen takk. Jeg er så glad for at jeg får være her inne sammen med alle dere flotte jentene her. Dere er unike.

Dette skal gå så bra for alle sammen. Det er håp dere. Ikke tenk negativt. Prøv å koble av litt av og til. Så sitter spiren hos dere.

Jaaaaaaaaa, det føler jeg.

Juhuuu alle sammen. :=))))

Annonse

Så deilig at du sier det, for det samme sa gynekologen min til meg denne uka!! At jeg kommer til å være gravid til jul, enten med inseminasjon eller på egenhånd. Jippi!

Jeg håper, håper, håper det stemmer på meg....

Tuusen takk for at du sprer håp, lykkeønskninger tilbake til deg :)

Jeg vil, jeg vil.. Ååååhh som jeg håper at du har rett!!!!

Ble forresten spådd av Wicca å bli gravid rett før jul.. sååå

Skal også til lege for konsultasjon, samt å bli henvist til gu (får forhåpentligvis pergo? eller no for å få regelmessig EL, synes selv jeg har varierende syklus (fra 32-40 dager, men det er kanskje normalt??). Så nå håper vi VELDIG på et 2007 barn..

: )

Lykke til, til alle sammen!!!

Håper inderlig jeg er en av dem du har en sterk følelse på! Husker jeg var så spent i fjor på om jeg ble gravid sånn at jeg kunne fortelle det hjemme til jul, men dengang ei. Så nå krysser jeg fingrene for at det kan bli i år isteden for :-)

Lykke til til alle dere andre som prøver å få en spire i magen :-)

Du skal se at dette kommer til å gå så bra Kanskje mamma en dag?.

Flott at du skal til GU.

Ja jeg har fått en skikkelig sterk følelse av at MANGE av oss her inne og til og med de som har mangge pp bak seg blir gravid innen Jul.

Så koselig med sånne oppmuntringer, juhujenta! Du er god å ha:)

Men må innrømme at det ikke alltid er lett å være superpositiv.... Har begynt å spotte i dag, så da kommer vel tanta tidligere enn forventa. Igjen. Skjønner meg aldri på denne syklusen min jeg. Er på dag 23 i dag, og selv om jeg ikke hadde en god følelse denne pp'en, er jo alltid håpet der....

Sukk, av og til har jeg lyst til å gi meg med hele greia. Vet jeg er dum nå, men sånn er følelsen i dag.... :(

Annonse

:0) så utrolig gøy! Håper alle dere som har slitt lenge får det til nå! Vi har akkurat startet, men håper det kan klaffe for oss også. :0) Mannen har ihvertfall stor nok tro på sine evner..hehe

Åååå, kjære Lunajenta. Ja jeg vet at det ikke er like lett å tenke positivt, for man håper jo så inderlig hele tida. Men så er det desverre sånn at noen bruker lengere tid på å bli gravid. De aller fleste klarer å bli gravid, men at de bruker bare litt lengere tid. Så det er virkelig håp kjære deg. Ikke gi deg. Da har du tapt. Kanskje det er deg i neste pp som er en av de som blir gravid vettu.

Stor klem

Hei Lunajenta!

Har hørt at noen har festesmerter og litt blødning ca 8 dager etter EL. Kanskje det er det du har?? Passer i hvert fall!

Lykke til krysser fingrene for deg. FInn deg gode følelsen igjen! Ikke gi opp!! :)

Klem fra

Takk takk, snuppa! Vet at det er håp, men i dag er alt bare litt trist og leit... Har tårer i øynene nå... Både fordi jeg er trist pga at tanta nok er på vei, og fordi du er så flink til å gi gode ord og varme tanker til alle oss her inne:)

Jeg vet at det går over snart, men litt deppehumør i dag som sagt...

Joda, det klaffer for oss om ikke lenge!

Klem til deg!

Ntååå, du er så søt. Får jeg også tårer i øynene her nå.

Vil ikke at du skal ha det vondt. Ser du at jeg smiler til deg nå? Er det jeg gjør nå. Hadde jeg vært hos deg nå, så skulle jeg holdt rundt deg, gitt deg en go klem og stryket deg på kinnet å sagt at dette skal gå bra.

Varme tanker går til deg Lunajenta=)

Hei juhujenta,

Elastica mener det er store muligheter for at jeg har en liten beboer i magen. :)

Og min klarsynte mor (som ikke helt har klart aa stole paa egne evner akkurat i denne situasjonen) mener ogsaa jeg er gravid. :)

Min "seende" svigerinne ble gravidkvalm da hun snakket med meg paa msn og proevde aa se litt paa meg. :)

Saa her haaper vi!! :)

Ja det kan hjelpe mye å tenke positivt. Tenk så mange som blir gravide, tenk så mange som har prøvd i over 1 år og virkelig fikk det tilslutt.

I dag er jeg veldig glad, til tross for at jeg har mensen nå. Jo, jeg tar det med et smil, jeg tar det med et håp om at det kommer alltid nye sjanser, jeg er glad også fordi dere er her, vi oppmuntrer hverandre, dere er flotte jenter alle sammen, og har en sterk følelse av dere blir gravide tilslutt.

Husk det jenter, dere klarer det tilslutt.

Hei!

Ja, jeg lever litt i håpet nettopp pga at det KAN være festeblødning... Har vært gravid en gang før, og da hadde jeg festeblødning.... Så det er jo en mulighet... Men det føles egentlig som det ikke har skjedd noe denne gangen.

Skal ikke gi opp i hvertfall, uansett så prøver vi igjen!

Fikk faktisk en mye bedre følelse etter å ha "snakket" litt med dere nå, dere er jammen gode å ha!

Lykke til alle sammen!

Oiii, ja se der, da er det håp kjære deg.

Og vettu hva, sist jeg var gravid så hadde ikke jeg noe typiske graviditetstegn. Så jeg trudde ikke det var mulig. Joda, det er det. Ikke alle som får symptomer så tidlig.

Krysser fingrene for at du har fått festeblødning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...