prinsesse fiona Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er i uke 14 og har hatt to tidligere svangerskap som har gått bra. Husker ikke når jeg begynte å få mage, men den kom nok rundt denne tiden. Hadde to MA i fjor hvor de fant ut i uke 12 at fostrene hadde vært døde i flere uker. Var til ultralyd og så hjertet slo i uke 8 og hørte hjertelyd i uke 10. Alikevel er jeg bekymret fordi jeg ikke har fått noen antydning til mage. KJenner til jeg blir gal. Mange skriver de har fått kjempemage i uke 9, men dette må jo selvfølgelig bare være luft. Jeg har også fått større (hoven) mage høyt oppe. Men det er ingenting der nede. Det er jo der det skal begynne å komme en kul etterhvert Flere som kjenner seg igjen. Er så redd det kan ha gått galt etter forrige legebesøk.
rødhette* Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg hadde begynt å få litt mage da jeg var i uke 14, så jeg kan ikke snakke av egen erfaring. Men jeg vet om nok av andre som enda ikke hadde fått mage på det tidspunktet, der den plutselig begynte å skyte ut etter uke 20. Så at magen ikke har vokst, trenger absolutt ikke å bety at noe er galt. Hvis du syns det er veldig lenge å vente til neste legebesøk, kan du jo be om en ekstra kontroll hvis det kan få deg til å slappe litt av.
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Hei jeg er i uke 13+2 og har ikke fått mage ennå. I forrige svangerskap fikk jeg ikke mage før jeg var 5mnd på vei..men da kom den som et skudd.. Håper den kommer litt mer gradvis denne gangen:)
Iris9 Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er 26 uker idag og har fortstt liten mage. Ikke alle som ser at jeg er gravid engang. Forrige gang fikk jeg mage i uke 16-17, denne gangen i uke 20-21. Vet ikke hvorfor men min lever i beste velgående og det gjør helt sikkert din også. Mange som ikke får mage så tidlig. Og etter at hjertet har begynt å slå så er det utrolig liten sjanse for at det går galt. Snart begynner du å kjenne liv også, så da slipper du å bekymre deg. Det syntes ihvertfall jeg var deilig.
Tommage♀♂ Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er 14+2 i dag, kjenner livmoren der nede når jeg ligger på rygg. Forige svangerskap begynte jeg med mammaklær i uke 13, denne gang går jeg fremdeles med egne klær. Har også sett hjertet slå på ul i uke 7 og 10, men er bekymret alikevel... Men så kjenner jeg små, små bevegelser innimellom, så jeg satser på at alt er ok=/ Vi er skapt for å bekymre oss tror jeg! Prøv å slapp av, det går nok bra! Og om du er veldig urolig kan du jo få en time til å skjekke hjerteslag=)
Nesly Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg hadde heller ikke særlig mage i uke 14, min kom rundt uke 18 tror jeg.
LapScouse Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er i uke 17 (18 på denne siden). Har termin 11. mars og man ser kanskje en antydning til mage- men man kan ikke se at jeg er gravid. Jeg har ikke lagt på meg et gram, men føler at babyen både vokser og snur seg på magen når jeg ligger på rygg. Tror du bare har å slappe av. I uke 14 kunne man ikke se en lyd på meg. Ta're med ro berta. Kram
MammaDilla Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 uke 14 er nå litt tidlig spør du meg.. jeg var i uke 18 før jeg kunne se noe som helst mage i det hele tatt... Det er ijaffal ikke unormalt at magen ikke er der enda
Mammamia:) Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er over 21 uker på vei og ingen kan se på meg at jeg er gravid. Folk får sjokk når jeg sier at jeg snart er 5 mnd. på vei. Jeg ser litt selv, spes. om kvelden, men da jeg var i uke 14 var det ingenting der... Det kommer nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå