Gå til innhold

September: søvn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når sover de små natta igjennom?

Skatten min (1mnd) skal ha pupp hele kvelden og roer seg ikke før ca 01.00 på natta. Så sover han med ca to-tre-timers intervaller mellom hver amming, som tar ca 1,5 timer.

 

Gleder meg til jeg kan sove litt flere timer sammenhengende.... Når vil det skje?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta vår er bare 1 uke enda, så det er litt vanskelig å fastslå noe presis søvnmønster, men hun sover myyyye om dagen og ikke så mye om natten nei. I natt (den mest slitsomme natten) sovnet hun ca kl.01.30, våknet kl.03.30 og holdt det gående nesten i ett til kl.08.30. Gjeeeesp!!! Men etter det har hun sovet igjen. *sukk, hadde hun bare snudd den døgnrytmen, hehe...!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig individuelt. Småen min er 2 uker og sover stort sett mesteparten av natten, vertfall foreløpig. Vi gir han ekstra dose med melk like før han skal legges for natten så han ikke blir så fort sulten igjen. Tror at det er litt av grunnen da han på dagtid sover kortere perioder enn på natten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår sov godt hele natten de to første ukene. Vi var oppe og gav litt mat, men så sovnet hun av seg selv igjen. Men nå har hun begynt å være våken stort sett hele natten. Sovner rundt 04 - hvis vi er heldige. Støvsugeren har derimot blitt vår beste venn - da roer hun seg :) Så nå holder vi på å flytte henne inn på eget rom så mor og far får sove litt også. Vi bruker babycall så vi hører når hun våkner.

 

Det hender også at vi tar en trilletur midt på natten, så hvis dere ser noen vandre rundt i Drammen om natten, kan det hende det er meg :)

 

Jeg gleder meg til hun sover hele natten - og jeg igjen kan snu min døgnrytme!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...