Gå til innhold

Sniker meg inn her....

Smilje med gull i magen

Anbefalte innlegg

...selv om det er veldig tidlig enda... Hadde en MA i august... og trodde jeg hadde en mens som ikke var kommet helt i gang som sikkert da har vært festeblødninger... Fordiatte i går og i dag lyste det igjen positivt for oss ;)... Tør ikke helt å slippe gleden løs... Kom litt brått på- hadde regnet med at det skulle ta litt lenger tid, bare tilfeldig at jeg testa fordi vi skulle i 30-årsdag og jeg bare ville utelukke... men det ble det jo ikke noe av...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6514176-sniker-meg-inn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk skal du ha! ;) Satser på at alt går bra denne gangen, ja ;) Har en sønn fra før og blir tydeligvis lett gravid, så har vel egentlig ikke grunn til å se annet enn positivt på det..... var bare litt satt ut! Symptomene kom for fullt i dag! Har vært kvalm og stuptrett!!

Gleder meg til å vente sammen med dere, jenter :D

Takk for oppmuntrende ord, Paddelora ;) I dag var jeg på tidlig ultralyd- ble henvist for å finne sikrere termin pga MA'en i august... Har sett en fostersekk og en plommesekk- men å se fosteret var litt for tidlig (eller- han sa at han mente å kunne skimte det, men fikk ny UL om 2 uker). Fikk forskjøvet termin med 1 uke, så jeg hopper herved over i juniklubben. Lykke til med spirene deres, alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...