Myntebo Skrevet 3. oktober 2006 #26 Skrevet 3. oktober 2006 Hei jenter! Jeg er ny bruker og faktisk registrert meg her på BIM i dag. Har dessverre ikke anledning til å møte dere i morgen, men håper på å møte dere på et senere treff??
Kapatripinapa Skrevet 3. oktober 2006 #27 Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Jeg har jo veldig lyst, men det er akkurat for sent på kvelden, siden jeg har en liten en fra før som klegger seg akkurat da... Hadde vært fint om vi kunne tatt det tidligere neste gang?? Så kanskje vi sees da?
chill+enda en til Skrevet 3. oktober 2006 #28 Skrevet 3. oktober 2006 Det skal vi nok helt sikkert klare Velkommen hit forresten, kjempekjekt å se nye bimmere
2 boys & now pink Skrevet 3. oktober 2006 #30 Skrevet 3. oktober 2006 Skulle gjerne vært med jeg og. Har ventet på en sjans, og når den endelig dukker opp så er jeg opptatt. Håper å få være med en annen gang. Er 21+4 forresten.
jeg&sambo er foreldre Skrevet 4. oktober 2006 #31 Skrevet 4. oktober 2006 Er det noen som er bosatt på Austrheim/Radøy/Lindås som skal innover til byen?Jeg har kjempelyst til å være med, men har ikke fått dagpenger enda så jeg er helt blakk og har ikke penger til bensin på bilen:( Men vann er vel gratis:)Tji hi:)Er 20+5 idag.
trinen123 Skrevet 4. oktober 2006 #33 Skrevet 4. oktober 2006 Kommer ikke, da noget kom op...beklager. Neste gang
Snusmumriken* Skrevet 4. oktober 2006 #34 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg må nok også melde avbud Er totalt tappet for krefter i dag....så nå skal jeg legge meg på sofaen og ligge der resten av kvelden!!! Håper dere får et supert treff Og så henger jeg meg på neste gang istedet jeg
Myntebo Skrevet 4. oktober 2006 #35 Skrevet 4. oktober 2006 Ble det treff i dag? Fortell!! :-) Håper på nytt treff om ikke lenge, og om mulig gjerne på dagtid el. ettermiddag.
LunaD Skrevet 4. oktober 2006 #36 Skrevet 4. oktober 2006 Hei Ja, det ble treff i kveld, og det var koselig Vi var seks stk. Ble enig om å ha nytt møte om 3 uker, dette legges ut på BIM-treff. Neste gang vil vi prøve å legge treffet litt tidligere på ettermiddagen, slik at også de med barn fra før kan ha bedre mulighet til å komme. Mange arbeider på dagtid...
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2006 #37 Skrevet 5. oktober 2006 Hvor var dere igår?? Jeg kunne desverre ikke komme, men vil veldig gjerne neste gang!!! Var det vanskelig å finne hverandre ved den Blå Steinen eller så alle like gravid ut??? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå