Gå til innhold

teutonia mistral, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har bladd gjennom katalogen og kikket mange ganger. Hvilke farger anbefaler dere? Er fargene holdbare eller er det noen som blir fortere blass i fargen? Litt greit å vite før vi kjøper. anbefaler dere at jeg kjøper 2006 eller 2007 modell, er vist ingen foranndringer på mistralen (bare de andre) Hvordan gjør dere det med garanti på vognen, venter dere med å hente den ut eller får dere garanti fra termindato hvis dere kjøper tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mistral er svart og grå(kode 2540) og har ikke bleknet noe, men er bare brukt i 3 mnd da:-) Hvis det ikke er noe nytt på 2007 modellen ville jeg sett på om det er noe prisforskjell(ofte de nyeste modellene er litt dyrere). Hvis det ikke er prisforskjell heller, ville jeg kjøpt 2007 modell fordi det er bedre med nyere modell hvis du evt skal selge den senere.

Lykke til med baby og vogn!

Skrevet

Vi har en Mistral og en Spirit S3 med samme fargekode, tror det er 2500....marineblå. Skikelig kjedelig vi ja i fargevalg, samme farge på to vogner:-) Ingen har bleket i fargen, og de er 05 og 06.

Hadde ventet på 07, men du får vel 06 billigere nå framover...så det er vel prisen du må se på.

Skrevet

Du skal kjøpe ny, ser det ut for? Hvis ikke, skal det være slik at 04-modellene er større enn de nyeste.

Designmessig er de forferdelige alle sammen :-)

Vi har kjøpt en 04 brukt i beige med blått og grått rutet stoff. Det ser helt nytt ut. Men anbefaler nok heller ensfarget. Trekket vi har er veldig pent, men det passer liksom dårlig med rosa pose....

Skrevet

Vet du hva du snakker om egentlig:-)??

04 er større enn de nyeste??? Det kom ny skjerm i 06, så da ser vogna litt mindre ut men det er ikke forskjell på størrelsen da. Jeg har både en Mistral 05-modell og 06-modell, og de er like store. Bare kalesjen som er anderledes. 04-mod og 05-mod er like.

Synd når folk som ikke har peiling uttaler seg.

Skrevet

Ja det er helt forferdelig, altså.

Du får lufte din oppfatning inne hos de barnevognomane på nybaktmamma.com.

Du kan sikkert også forklare dette for ansatte hos Babyshop på Hamar og Barneverden på Alnabru, så de øyeblikkelig slutter å oppgi slik sjokkerende feilinformasjon.

Men for all del, jeg har ikke peiling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...