Gå til innhold

teutonia mistral, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har bladd gjennom katalogen og kikket mange ganger. Hvilke farger anbefaler dere? Er fargene holdbare eller er det noen som blir fortere blass i fargen? Litt greit å vite før vi kjøper. anbefaler dere at jeg kjøper 2006 eller 2007 modell, er vist ingen foranndringer på mistralen (bare de andre) Hvordan gjør dere det med garanti på vognen, venter dere med å hente den ut eller får dere garanti fra termindato hvis dere kjøper tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min Teutonia Mistral. Kjøpte min i 2005, da jenta mi var 7mnd og ville opp og se verden. Da funket ikke den gamle ryggløse bagvognen vi hadde lengre..Jeg har hatt min i litt over 1 år, og jeg kan ikke si at fargen har avtatt noe. Jeg valgte grå og svart vogn.

Lykke til med bestemmelsen.. :0)

Skrevet

Hei. Jeg kjøpte mistral til dattern min i 2003. Vi brukte den fra hun var nyfødt, med mykbag. Vi har vært veldig fornøyd. Det eneste minus var at jeg synes bagen var litt liten. Men som sportsvogn er den helt super. Vår er like fin enda, ikke mistet noe farge eller blitt solbleket i det hele tatt. Vi bruker den vognen fortsatt vi. Aldri vært noe som har gått i stykker. Vi har fargen mørke blå. Men stoffet er litt sånn regntøy aktig. Hvis du skjønner hva jeg mener. Vil absolutt anbefale den vognen.

Skrevet

Har du tid til å vente på de nye modellene hadde jeg gjort det, skal gjøre det selv om jeg får den til jeg har født. Kjekkere med 2007 modell i og med at du sansynlivis får mer for den når den skal selges. Men du kan jo selvfølgelig gjøre kupp og få tak i 2006 modell på salg snart, så det spørs helt på når du har tenkt å kjøpe den, og om hva du tror svarer seg mest. Forskjellene på 06 og 07 er at noen stoff/trekk blir byttet ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...