kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 for første gang på over 5 år,har jeg fått vaffler til frokost:o) han å datteren vår ville være snill med mammaen sin:o) så har jeg fått meg no 3 dager på rad!!!er jo helt nyforelske jo:o) snille snille mannen:o)
**Håper** Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Åååå, så koslig da. Kjempe flott Tonje-Mari=)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2006 ja i dag ble jeg glad:o) kansje det blir baby denna mnd siden han er så snill for tiden hehe
Dodlimammatil2 Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 hihi :-) jeg har fått frokost på senga to dager på rad, pleier det i helgene ;-)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2006 .-.-.-.Dodli.-.-.-.-10 pp hehe skryt bare du:o) min er ikke så romantisk av seg,så dette var ett stort fremskritt:o)
Dodlimammatil2 Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 hehe, ja vi er heldige da men utenom det er han ikke så veldig romantisk da... så vi tar det vi får, ikke sant ;-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 ååå skikkelig søtt.... jeg pleier aldri å få det... men sønnen til sambo (10 år) vekket meg kl 08.30 idag og sa: du bør stå opp nå for jeg har lagd en overraskelse og den blir snart kald... han hadde lagd pulverkaffe.... søte gutten!! pappaen hans var på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå