bolla-jenta kom 4.10.06 Skrevet 3. oktober 2006 #26 Skrevet 3. oktober 2006 Det hele begynner å bli litt uutholdelig. Har ikke sovet de siste 3 nettene, og har rier konstant, men mindre regelmessig. Skjelver og svetter. Jeg venter til kl.7 og så drar jeg oppover igjen...
fruktisèn Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #27 Skrevet 3. oktober 2006 er du her enda bolla*23.09??? har det på samme måte som deg... vannet mitt er begynt å lekke også, bare venter på at det skal si poff så alt går....har ti minutter mellom de, men perioder på en halv time innimellom på 4-6 minutter mellom riene så er det over på ti igjen.... argh... (trøtt å sliten allerede) håper det er mer framgang der da ?
Emmilo Skrevet 3. oktober 2006 #28 Skrevet 3. oktober 2006 Hva skjerá?? Jeg har det likt som før... NADA Har akkurat stekt og spist pannekaker og eplepajen står i ovnen. Med en helsikes masse kanel.... Heier på deres fødsler!
fruktisèn Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #29 Skrevet 3. oktober 2006 det var ikke vannet som dryppet.... press på blæren:( skuff... har tre cm åpning no... mulig de kunne ta vannet så det gikk skikkelig i gang de ville eg skulle komme opp igjen på kk kl ti... så blir spennende... håper de tar vannet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå