fruktisèn Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 skjedd noe mer hos deg?? (vet ikke om du har sett innlegget/svaret mitt på innlegget ditt, men her er det fortsatt stopp ) føler meg bare litt sliten i magen på en måte!!!håper det tar seg opp igjen...
bolla-jenta kom 4.10.06 Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Hei!! Det har roet seg veldig her... Gikk en tur og det fikk ikke fortgang på sakene, tvert imot.. Har hatt en liten rie siden jeg kom hjem. Håper ting tar seg opp igjen omm ikke lenge.;-)
fruktisèn Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2006 har du badekar... det skal visst hjelpe å legge seg i badekar så varmt du klarer, det får fart på falske rier til å gå over på ekte rier.... kanskje nok enda ett kjerringråd, men men... hadde jeg hatt badekar hadde jeg gjort det.... :)
bolla-jenta kom 4.10.06 Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Har nok ikke badekar, men skal prøve å ta en varm dusj nå, kanskje det hjelper.. Fikk rier igjen halv to som kom hvert tiende minutt fram til halv tre.. men nå har det gitt seg igjen for andre gang. Ja, ja.. starten på fødsler er så individuelle at det er bare å ta det som det kommer. Arti at det skjer noe i alle fall.. Har det skjedd noe mer med deg?
fruktisèn Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2006 det begynte igjen rundt i tre tiden men med store mellom rom, og fra seks til halv åtte kom de med en 7-9min mellomrom, også er det stopp IGJEN... veldig frustrerende dette... kunne ønske eg visste om det var i gang eller om det bare var falske rier/forberedelse...hmm... er det begynt på an igjen hos deg?
bolla-jenta kom 4.10.06 Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Fra halv ni har jeg hatt tre rier 2033, 2044 og nå for fem min siden. De er altså ikke regelmessige, men sterkere enn de i natt og morges. Før halv ni har det gått i rykk og napp... Så om dette er virkelige rier er jeg ikke sikker på førstegangsfødende som jeg er. Ellers har du nok rett i at det var slimproppen som gikk i morges. Har kommet mer i løpet av dagen, men mer brunlig farge nå. Trodde det var tegningsblødning.. Men vet jo ikke helt hvordan det arter seg heller:-) Håper du har fått fortgang i prosessen. :-)
fruktisèn Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2006 syns det er spennende med oss jeg... hehe har hatt to stk no en ti på ni og en kvart over ni... jeg er førstegangs jeg også.... har ett ønske om at de er sterkere, men tror det er ønsket mitt om det som gjør at jeg tror de er sterkere... men men... får se kordan det utarter seg dette... hold meg litt oppdatert da
bolla-jenta kom 4.10.06 Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Hei frukten! Hvordan går det med deg nå? Jeg har fortsatt sporadiske rier, men ikke så mange tegn på forandring...skal prøve å få meg litt søvn nå, så får vi se hvordan ting utvikler seg utover natten. Lykke til :-)
Emmilo Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 Hei, vil ikke forstyrre samtalen, men jeg har det heeeelt likt. Hver kveld går jeg og legger meg og håper at jeg skal våkne opp i en sjø av fostervann eller skikkelige smerter....pussig.....
bolla-jenta kom 4.10.06 Skrevet 1. oktober 2006 #11 Skrevet 1. oktober 2006 Bare hyggelig det :-) Håper jeg slipper å gå i flere dager, men jeg bør vel innstille meg på det. Jeg krysser fingrene og går og legger meg.
fruktisèn Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 1. oktober 2006 de kommer enda men ikke regelmessig, syns de har blitt vondere men varer ikke så lenge som før i dag, vet ikke om det er pga det er myyye bevegelser på denne jenten inni her no eller ka.... har hatt 4 på en time no så gj.snittet er vell kvater mellom hver... tenkte å legge meg jeg også no å håpe på å våkne av smerte... hehe... så får se kordan det utvikler seg... hehe..
Emmilo Skrevet 1. oktober 2006 #13 Skrevet 1. oktober 2006 Natta natta til begge, håper vi alle tre våkner opp i skrik og gru!
bolla-jenta kom 4.10.06 Skrevet 1. oktober 2006 #14 Skrevet 1. oktober 2006 Frukten; stort sett alt er likt hos oss... god natt til begge to!
fruktisèn Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 1. oktober 2006 natta til dere også... ja la oss håpe:) hehe lykke til visst noe skulle skje i natt...
fruktisèn Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 2. oktober 2006 da var jeg i gang våknet kl 4 av smerte:) var ti min mellom hver til halv fem så var det 6 min mellom og no siste time har det lagt på 5-6 min mellom og VONDERE... snakket med kk de sa eg måtte bare være hjemme så lenge jeg klarer... dette har jeg ventet på leeeenge no.... men er jo kjempe skjelvend???... huff.... skal ikke gå enda blir hjemme litt til... er så redd for å bli sendt hjem igjen... det er kjedelig sikkert:(
Emmilo Skrevet 2. oktober 2006 #17 Skrevet 2. oktober 2006 Du tuller!! Oj oj oj så spennendes. Her skjer ikke noe!! Uhuhuhu... SNUFS! Lykke til!!!
fruktisèn Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #18 Skrevet 2. oktober 2006 er her enda eg:( og utrolig nok har det stangnert litt med 8min mellomrom i stede for 5...hmmm...men det er vondere enn før i dag... har vært på kk for sjekk og de sa det kom til å skje i løpet av døgnet 1-2cm åpning... lite men det er i gang hvertfall hehe.. hvordan går det med dere????
bolla-jenta kom 4.10.06 Skrevet 2. oktober 2006 #19 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er fortsatt hjemme etter en slitsom natt med rier som har kommet med alt i fra 4 til 20 min mellomrom. Siste timen har det vært regelmessige rier med 4-5 min mellomrom. Vi begynner å gjøre oss klar til å reise oppover, og håper vi ikke blir sendt hjem:-)
Emmilo Skrevet 2. oktober 2006 #20 Skrevet 2. oktober 2006 nei her er pauseknappen på. Det skjer NADA. Og jeg som ønsket smerter til oss alle tre.... jaja, det funket for dere i det minste... hehe...
fruktisèn Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #21 Skrevet 2. oktober 2006 jeg er her enda, veeeeldig frustrert, så regelmessig det har VÆRT og no er det liksom bare innimellom det kommer en vond ri.... BUHUUUUU.... skjønner faktisk ingenting i det hele tatt.... på kk sa de jo at det kom til å skje i løpet av døgnet, men syns det blir roligere og roligere... *snufs* er du gått bolla*23.09??? fortsatt ingenting på deg emmilo?
bolla-jenta kom 4.10.06 Skrevet 2. oktober 2006 #22 Skrevet 2. oktober 2006 Ble sendt hjem etter en sjekk på kk. Har sluttet å telle, men riene kommer jevnt og trutt og det er ganske smertefullt...
fruktisèn Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #23 Skrevet 2. oktober 2006 ja jeg begynte ikke å telle igjen før jeg merket de var tette igjen. no har det kommet vært tiende minutt siden halv seks, så får håpe det lover bra hva sa de på sjekken med deg da? meg sa de det var en liten åpning på en til to cm, og at åpningen var på vei mot sentrum(!?)
Emmilo Skrevet 2. oktober 2006 #25 Skrevet 2. oktober 2006 Nei jeg er her fortsatt. Har sovet heeeeele dagen. = klarvåken nå... støn... men jeg fikk støvsugd første etasje kl 22.30 i kveld hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå