Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Hva har dere mest tro på? Synspunkter og erfaringer med dette?
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 det kinesiske fødselskartet stemte iallefall hos meg:) om det er tilfeldig eller ikke vet jeg jo ikke da.... men jeg er nå litt overtroisk å velger å tro at det ikke var tilfeldig:)
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Har god tro på det kinesiske fødselskartet jeg da, viss jeg må velge.. Er ikke helt sikker på om du skal ta disse "testene" så alvorlig men det kinesiske fødselskartet er det som er mest klart (på den med ringen så er det forskellig fra hvor du er i landet hva de forskellige bevegelsene betyr) og fødselskartet har hatt veldig mye rett da. bla. så hadde det rett på meg, mens ringen hadde feil.. :-)
Nesly Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Begge deler stemte faktisk på meg.. Vet ikke om jeg tror på det da..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 fødselkartet stemte på meg....det sa gutt begge gangene, og gutt ble det:-) Nå stemmer i hvertfall et kinesisk kart på meg denne gangen også. Her på bi sier den jente, og på barneverden sitt kart sier den gutt, så et er helt rett i forhold til meg....Hvilke kart ser dere på? bim eller barneverden?
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Ringen gikk i store sirlker på meg i går, noe som betyr at det skal bli jente. Bim sitt fødselkart sier gutt, mens Babyverden sitt sier jente. Tror vel egentlig ikke på dette i det hele tatt,men det er jo morsomt å teste det ut. Har en gutt fra før, og det spiller ingen rolle hvilket kjønn jeg får denne gangen. Blir like fornøyd uansett.
Jente1980 Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Skulle akkurat til og fortelle at jeg også fikk forskjellig kjønn på to forskjellige kinesiske fødekart... Og da er det klart at det ikke går an og tro på dem... Blir litt vanskelig! Får håpe kjønnet synes på UL, vil så gjerne vite, men 100% sikker kan en aldri være. Lege/JM har tatt feil før!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Ringtesten var feil på meg og kinesisk fødselskart vet jeg ikke hva er så der kan jeg nok ikke svare...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Begge deler er nok tull og tøys, men det kinesiske fødekartet stemte på meg. Tilfeldigheter ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå