tessese Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Nå er jeg i uke 37 og har kjent varierende med spark det siste døgnet. I går var hun helt hyper! Med det første jeg satt meg ned for å slappe av begynte hun å sparke og romstere som bare det. Hele magen gikk i sirkel og jeg ble faktisk litt bekymret for at hun var stressa eller hadde det vondt. Men når jeg skulle begynne med noe igjen(male soverom) ble hun helt stille igjen. Ellers føltes magen hard og vondt ut hele dagen. Da jeg la meg i går, ble jeg bekymra for da hadde jeg ikke kjent noe liv på mange timer.. Jeg og sambo prøvde å "vekke" henne med å dytte på magen, men vi kjente såvindt litt liv. I dag har hun også vært veldig rolig.. kjenner litt liv bare av og til eller er det bare kynnere monn tro?... Blir så bekymra for at det er noe galt jeg.. Redd hun er død.. men det blir jo mindre spark fram til termin pga plassmangel å da.. Noen som kan gi meg noen trøstende ord?
nytt nurk i juni Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Har du hørt uttrykket "stille før stormen" Alt er helt sikkert i orden med vesla-men ring føden om du er urolig så får dere vite med sikkerhet at alt bare står bra til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå