Gå til innhold

Søndagsmiddag ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med den middagen bør det gli ned... :) Det hørtes kjempegodt ut.

jeg har ingen planer for middagen enda... Håper på at samboeren skal invitere meg ut for å spise idag... frister ikke å stå på kjøkkenet idag... Vasker huset, og det får holde i massevis :)

Jeg har vært alene i noen dager og orker ikke å lage så mye mat, så jeg har lagd masse middag, annenhver dag, så jeg har rester dag to... Mikro er en fin oppfinnelse, så i dag blir det det samme som i går.. Pasta og en type kjøttsaus, ostegratinert i ovn.. Ikke så værst egentlig :)

mmmmmmmm......... jeg skal på middag til ei venninne som også er gravid og fysen, så vi skal faktisk ha full kalkunmiddag med poteter og broccoli og rosenkål og saus og... nam nam nam :)

har gleda meg hele helga! bare 3 timer til nå....

Annonse

Ble ikke utemiddag på meg da... Samboeren ble lenger på jobb enn jeg trodde,så jeg begynte bare på maten... det ble en liten stroganoff gryte og loff.

En liten... dvs : Det som ble igjen når den ildfaste forma tippa på fjøla så halve gryta rant utover benken, hånda mi, nedover oppvaskmaskina og ned på gulvet...

Jeg skreik av smerte, den var jo dritvarm, også hoppa jeg av sinne, noe som ikke var særlig godt for bekkenet... Så nå halter jeg rundt her med kald klut på hånda... GRRRR...

Happy søndagsmiddag....

trukke det blir no middag i dag, jeg...

sambo var på fest i går\i natt, så han er lettere redusert.. ( dette er IKKE noe som er vanlig, men han får ikke noe sympati fra min side, uansett!!)

vi har planlagt å lage middag på gatekjøkkenet i dag...

men det er han som må kjøre, for jeg har ikke lappen...

så vi får vel bare vente og se!!

klem, klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...