plastikk Skrevet 1. oktober 2006 #1 Del Skrevet 1. oktober 2006 Elise Marthe Karoline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 1. oktober 2006 #2 Del Skrevet 1. oktober 2006 Elise eller Karolinepasser best, selv om Marthe er fint syns jeg det blir for likt Marius. Kjenner forøvrig et søskenpar som heter Marius og Emilie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokodillemor Skrevet 1. oktober 2006 #3 Del Skrevet 1. oktober 2006 Maren Monika Mona Mina Miriam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 1. oktober 2006 #4 Del Skrevet 1. oktober 2006 Alle disse tre passer fint sammen med Marius, men Marthe blir kanskje litt vel likt... Jeg holder en knapp på Elise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #5 Del Skrevet 1. oktober 2006 Elise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #6 Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg synes Marthe er finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #7 Del Skrevet 1. oktober 2006 Karoline. Elise passer også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #8 Del Skrevet 1. oktober 2006 Synes Elise er penest sammen med Marius. Et annet navn som passer utmerket til Marius er Maiken. Flott navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 2. oktober 2006 #9 Del Skrevet 2. oktober 2006 Marthe og Marius hørtes supet ut sammen!1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå