Gå til innhold

Jordmor kunne ikke se kjønnet,men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ordinær ul på sykehuset på fredag,er nå i min 20 uke.

Da jeg spurte jordmor om hun kunne se kjønn,sa hun at det klarte hun ikke å se utifra sånn h¤n lå.

Tenkte ikke noe mer på det da,men nå i ettertid synes jeg det er litt rart fordi vi så jo babyen fra alle vinkler også nedenfra og opp. Når hun målte fra rompa og til kneet så så vi jo rett opp så da burde det vel hvert mulig og sett det?

Har nemlig hvert på en engelsk side som viser bilder av ultralyd bilder som viser forskjell på kjønnene,og alle de er jo tatt fra den vinkelen.Vi tror selv vi så kjønnsorganet,men vet jo ikke forskjell vi akkuratt..

Er bare litt skuffet over at vi ikke fikk vite det..men men..

Blir vel en privat ul snart tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du linken til den engelske siden? Skal på UL onsdag, gleder meg såååå! Men vi vil vite kjønn!!!!

Takk!

Skrevet

http://pregnancy.about.com/

på venstre side står det:belly/ultrasound galleries.

Bare gå inn der så finner du boy or girl galleries og masse andre bilder du kan gå inn på.

Lykke til på onsdag:)din heldigris:)skulle ønske jeg skulle på en ul til også.. hihi..

Skrevet

Kanskje hun var av typen som ikke ville informere dere om det? Tror nemlig de finnes...

Da vi var på UL spurte jeg etter at hjertet, nyrer o.l. var sjekket og funnet fine, om det var mulig å se om det var gutt eller jente. Jordmora spurte da halvveis spydig: "Men vil dere virkelig vite det da?" Hmm, ble litt sjokka, for greit at folk har sine meninger om det, men jeg spurte jo bare... Betyr ingen verdens ting for oss, om det blir gutt eller jente; vi er bare nysgjerrige ;o)

Vel, det var altså ikke mulig å se til oss heller, for knøttet lå med ryggen til. Så da får vi vente i spenning da :o)

Skrevet

Ja,kan hende det. Men hun var veldig trivelig og virket ikke spydig når jeg spurte heller. Spurte etter en stund om hun kunne se kjønnet,men hun sa at det kunne hun ikke akkuratt da fordi vi så den i profil akuratt da,så sa hun at hun skulle forøke å se etterpå når vi så den fra andre vinkler. Men så sa hun ikke noe mer om det underveis. Ville ikke mase heller,og når hun var ferdig med hele ul fikk vi bare beskjed om at hun ikke kunne se det. Som sagt synes det var litt rart iogmed at vi så rett opp ved rompa på den.

Men kan nok hende hun ikke ville si det bare..

Spiller ingen rolle for oss heller,er bare det at vi også er så nysgjerrrige:)

Men vi får bare glede oss til de kommer og vil vise hva de er:)

Skrevet

jeg var på ul for en uke siden og jordmor kunne ikke fortelle oss hva hun så for hun var usikker,babyen hadde lagt navlestrengen mellom benene og dekket kjønnet med den,men hun sa at etter som hun ikke var sikker ville hun ikke si noe om hva hun syns hun så eller trudde hun så, kansje derfor deres jordmor og sa hun desverre ikke kunne se kjønnet,vi og så babyen fra alle kanter og virkler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...