Gå til innhold

Bivirkninger ved bruk av sink?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og småtruer den snille mannen min med å sette han på sink, men han er mildt sagt litt skeptisk.

Ble enige om å legge ut en innlegg her for å høre om det er noen bivirkninger forbundet med sink.

Noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bivirkning er mindre dårlig ånde ;-) Sink demper bakterieveksten som fører til dårlig ånde, så han kan ende opp med veldig frisk pust.

Skrevet

Min kjære begynte med sink for noen uker siden og han har ingen bivirkninger.

Skrevet

Tusen takk jenter. Det som stod på lommelegen var kanskje ikke så veldig oppløftende? Kan risikere jernmangel, kvalme, diare etc.

Samt at det ikke stod noe om at det kan brukes for å få fart på de små svømmerene.

Tror jeg skal diskutere med den stakkars forsøkskanin-mannen min og se hva vi gjør.

Har så lyst på en baby til :o)

Skrevet

Bivirkningene og risikoene kommer ved langvarig høyt inntak og ved overdosering, så dersom man tar anbefalt dosering, er det ikke noen fare!!!

Det er ikke bra å ha for lite sink heller, så din kjære kan godt ta det uten å bekymre seg!!!

Klem fra meg!

Skrevet

Vi fikk beskjed på helsekosten at vi skulla kjøre på med sinken, ta ihvertfall dobbel dose enn det som stod på glasset. Da fikk mannen illelutende fiser og diare. Prompa dagen lang, ikke moro. Så kuttet vi ned dosen og fulgte det som sto på glasset og alle problemer forsvant.

Den nye bivirkningen som da dukka opp var at vi fikk økt sexlyst :-) Vi tar sink begge to og sexen har blitt helt fantastisk, selv i el dager. Så jeg anbefaler :-)

Husk at begge skal ta sink! Og ta selen også + omega 3 og folat

Skrevet

Ok, får sende mannen avgårde etter litt sink til oss. Tar omega 3 og folat allerede.

Beklager litt sent svar, men måtte tilbringe mesteparten av dagen igår på skadestua etter en litt overivrig fotballinnsats. Fikk en ukes høstferie da, selv om jeg må humpe rundt på krykker. Heldigvis er dette denne uka jeg har TR, så det ødelegger ikke for babylaging ;o)

Skrevet

Bare husk å ta dem med mat og aldri på tom mage, da blir han kanon kvalm...

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...