Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #1 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei. Lenge siden jeg har vøri her inne nå, og det har sine grunner. Nemlig at det holder på med Sverrem. Jeg vet og respekterer at han ikke skal diskuteres her inne, men vær så snill la meg få siste innlegget. Han tror nemlig at det er jeg som holder på ennå, og legger ut i det vide og det brede om "opplysninger" om oss. Blant annet min hotmailadresse, og om min lille spire som ikke ville leve lenge. Alt dette har sin grunn, jeg kontaktet han for å (dessverre) si hva jeg mener om han. Det har ikke blitt noe møte, og heller ikke noe resultat! Jeg ber andre som "hetser" sverremart om å være modige nok til å skrive under med navn på nicket i håp om at det hjelper. For dette går faktisk utover meg!! Han har tatt mine innlegg her og fått det til å høres ut som om det er hans barn NOE DET ALDELES IKKE ER, og lagt ut min hotmailadresse som at det skal bevise at barnet var hans. Sverrem; Unnskyld for at du ble provosert av mine meninger, men ikke legg ut mine ting som det skulle vært en del av deg. Dette vil jeg si at du ikke er en donor som gjør dette på den riktige måten. Men jeg lover på tro og ære at det som har vært i det siste har ikke noe med meg å gjøre. Til sist vil jeg også si at jeg har en hemmelig liten spire som har det kjempe bra, og allerede nå skal min lille skjønne samboer også prøve. Vitanova lenge leve!!! :-) Legg til merke mitt nick! Klem:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6513718-fortvilet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå