Gå til innhold

TRØSKE ... igjen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lilleknøttet har fått trøske igjen, og han skal igang med en ny runde Mycostatin mikstur. Men; noen nevnte også på at jeg skulle smøre inn brystvortene med noe ettersom jeg ammer. Dette sa legen ingenting om da vi var hos ham, og jeg fikk ikke noe ekstra utskrevet på resept. Har han rett og slett glemt dette, eller er det nok med miksturen. Regner med at en eventuell brystkrem ville være for å unngå gjen-smitte fra meg til lilleknøttet. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har trøske for andre gang nå. Og denne gangen fikk jeg mycostatin salve til meg selv også siden jeg gikk til legen min! Ammehjelperne sier at man skal uansett behandle begge 2 når man har trøske, for å ikke smitte hverandre hele tiden. husk å koke smokker 10min hver dag. og klær, sengetøy og annet som kommer i nærheten av puppene dine skal vaskes på 60 grader, eller strykes på 2prikker.

Husk å bruke papir-ammeinnlegg IKKE ull!! og innleggene de må byttes etter hver amming!

 

Er jo litt av ev styr, men da går det fortere over...og blir borte forhåpentligvis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...